»Vizualni pripomočki predstave Nit brez konca privzemajo različne oblike, kot so analogna velikoformatna risba (I. dejanje), digitalno obogatena grafitna risba v obliki zemljevida (II. dejanje) in izrezani asemblaž (III. dejanje), s katerimi umetnica pripoveduje zgodbo, medtem ko raziskuje različne kombinacije besedila in podobe.«
»Na sledi te tradicije predstavlja delo Nit brez konca alternativno obliko pripovedništva, založništva in performansa in obrat k novim, digitalno oplemenitenim oblikam pripovedovanja zgodb.«
»Ko na odru zaživi živahno in neuklonljivo življenje Fride Kahlo v koreografiji priznane Annabelle Lopez Ochoa, balet Frida ni zgolj biografska pripoved, temveč poetičen in vizualno osupljiv portret umetnice, ki je telesno bolečino in notranje boje pretvorila v drzno in radikalno obliko samoizražanja.«
»S preučevanjem njihovega zgodovinskega pomena kot vizualnih orodij, ki različnim oblikam oblasti podeljujejo simbolni status in legitimnost, se umetnica ukvarja s kompleksnim prepletanjem med vizualno reprezentacijo, zaznanimi hierarhijami moči in vlogo umetnika kot posrednika v tej konstelaciji.«
»Predstava, ki izpostavlja različne oblike diskriminacije in nasilja nad ženskami, izkazuje nespoštovanje do vseh žensk.«
»Umetnica se tako na pričujočih delih vseskozi poigrava z zavedanjem o lastni minljivosti, obstoju v različnih obdobjih in oblikah svoje biti ter gledalca_ko vabi h globljemu razmisleku lastnega, morda tudi podzavestnega, doživljanja obstoja.«
»Mehanizmi igrač in druge elektronske komponente, s katerimi umetnica opremi predmete, pa tudi njena osredotočenost na percepcijo, ki ni le vizualna, ampak tudi zvočna in vibracijska, potencirajo visceralno občutje, ki na telo vpliva neposredno in brez konsenza.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju