»Čudovita kinematografija, scenografija in lokacije prispevajo k izjemno realističnemu občutku serije, kar je edino prav, saj temelji na resničnih dogodkih in resničnih likih – pogumnih ženskah, ki so se uprle desetletjem zatiranja in mizoginiji ter pomagale uničiti kalabrijsko mafijo.«
»Sodoben in kritičen je že sam način uprizoritve, ki nam ga v prologu razloži Mlakar, preden se prelevi v Uga, lik iz komedije. To je teatro povero, revno gledališče, ki nima denarja za scenografijo, zato je scenografija mentalna v gledalčevi glavi. Tudi prenekateri gledalec nima denarja za razkošno scenografijo lastnega življenja.«
»Verjamem, da je fikcija (zlasti ko črpa iz preverjenih, bolečih, resničnih dogodkov) najmočnejše orodje kinematografije. Močnejše od hrupa novic ali pozabljivosti drsenja po zaslonu. Kinematografija lahko ohrani spomin. Kinematografija se lahko upre amneziji. Naj se sliši glas Hind Radžab.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju