»Potem ko je vlada včeraj odpravila karantene in pogoj PCT za prehajanje državne meje, je danes sprejela stališče, da intenzivno nadaljuje s prilagajanjem ukrepov.«
»Ker lahko na stanje v državi aktivno vplivamo izključno iz parlamenta, nas je prej omenjena ugotovitev prisilila v to, da smo se odločili, da mora v slovenskem prostoru nastati gibanje ali politična stranka, ki bo zagotovila normalno življenje brez nesmiselnih omejitev.«
»Kjer bo cilj družba, ki bo temeljila na dosežkih, preverljivih dejstvih, medsebojnem spoštovanju in zaupanju. Kjer bo družba usmerjena v človeka, svobodo, blaginjo, kjer bodo spoštovane človekove pravice, zakoni jasni in pravični, kjer bo spoštovana ustava.«
»Karanten je od spremembe protokola seveda manj, ampak problem je v tem, da se utapljamo v administraciji. Moramo spremljati in voditi evidence, kdo od učencev in učiteljev se mora dnevno testirati.«
»Na trgu delovne sile je veliko pomanjkanje, ne samo učiteljev, ampak povsod. Kot da bi se norčevali iz nas, ponudijo zaposlovanja brez razpisov, medtem ko povsod govorijo, da je v Sloveniji pomanjkanje delovne sile.«
»Tako se takoj umakne okuženo osebo iz pedagoškega procesa in se ohrani varno šolsko okolje.«
»Predlagali smo, da vzgojno-izobraževalni zavodi še naprej ravnajo skladno z navodili.«
»Zdaj moramo najprej ugotoviti, kateri učitelji so izjeme, potem se bomo pa prešteli in najbrž odredili izobraževanje na daljavo, če bomo prišli do podatka, da pouka ne moremo peljati naprej.«
»Sicer še za tri oddelke čakamo potrditev PCR-jev. Velik je izpad tudi na kadrovskem področju, kajti vsi tisti učitelji in strokovni delavci, ki ne izpolnjujejo enega izmed treh izjem pogojev za karanteno, morajo posledično v karanteno.«
»Ob tem moram poudariti, da je odsotnih tudi 15 strokovnih delavcev šole, tako da res z velikimi napori in požrtvovalnostjo teh, ki smo v šoli, poskušamo peljati pouk v skladu s priporočili in smernicami, da smo v šoli.«
»S študenti. Tudi učitelji, ki gredo v karanteno, izvajajo tudi pouk na daljavo, od doma. Vsi vstopamo v razrede: od svetovalne službe do vodstvenih delavcev, knjižničark.«
»Verjamem, da smo postavili z dosežki našega predsedovanja temelje za vsaj nadaljnje desetletje razvoja ključnih usmeritev na posameznem resorju.«
»Tudi v tej luči se je po ministričinih besedah odprlo vprašanje potreb po prepoznavanju novih vizij znanja in načinov izobraževanja.«