»Izredno me veseli, da dela, ki so se začela, mislim, da smo pred devetimi meseci položili temeljni kamen, potekajo po načrtu.«
»Seveda imajo na univerzitetnem nivoju študentje bistveno več svobode, vsaj na začetku leta, ko pa se prvi semester počasi zaključuje, pa nekdo ugotovi, da so zaradi nesprotnega dela težave.«
»Dvig sredstev in šestletno obdobje financiranja pomeni, da bodo visokošolski zavodi še bolj avtonomni, prav tako pomeni, da bodo lahko samostojno načrtovali naložbe.«
»V novem zakonu pa je izrecno zapisano, da država podeli koncesijo, ko se pojavi potreba po določenem študijskem programu, ki pa se ne izvaja na javnih visokošolskih zavodih oz. se ne izvaja v ustreznem obsegu.«
»Razumemo, da si v dani situaciji ne moremo privoščiti polnih predavalnic, ne razumemo pa, da fakultete in akademije še naprej ostajajo v celoti zaprte za študentke in študente.«
»Dejstvo, da je visokošolski prostor del zadnjega, t. i. zelenega svežnja sproščanja, pove veliko o tem, koliko cenimo znanje, brez katerega ne more delovati noben del te družbe.«
»Problem bodo velike študijske skupine, pri katerih nimamo dovolj velikih predavalnic, da bi zagotavljali ustrezno razdaljo v času predavanj.«
»V takšnih primerih razmišljamo o hibridnem sistemu, kjer bi profesor lahko predaval v sami predavalnici, imeli bi omejeno število študentov prisotnih, preostali bi prek prenosa spremljali predavanje na daljavo.«
»Seveda je vse to pogojeno z ukinitvijo ali omilitvijo ukrepov vlade. Računamo, da se bo to zgodilo v začetku maja ali enkrat v maju. S sproščenimi ukrepi bomo reševali predvsem laboratorijske vaje, prakse itd. Seveda v manjših skupinah z ustrezno razdaljo med študenti. Pri tem je zelo pomembna tudi logistika.«