»To je ministrica Alenka Bratušek večkrat javno povedala, nazadnje ob aprilskem obisku turškega ministra za promet in infrastrukturo Abdulkadirja Uralogluja, ki je javno zagotovil, da se bodo turški izvajalci držali pogodbenih obveznosti.«
»Sem pa vesela, da nam je sicer v mogoče nekoliko dolgotrajnem postopku uspelo umakniti vse ovire, odgovoriti na vsa vprašanja, ki jih je postavljal EIB, in da je danes dan, ko te pogovore in finančno konstrukcijo najpomembnejšega infrastrukturnega projekta tudi formalno zaključujemo.«
»Gre za velik uspeh za družbo 2TDK in velik uspeh za drugi tir. Zavedamo se, da gradnja drugega tira predstavlja obsežno naložbo, ki zahteva odgovorno finančno upravljanje. Naša predanost transparentnosti upravljanja finančnih virov je osrednjega pomena.«
»Po današnjem glasovanju sveta direktorjev EIB-ja in posledični odobritvi posojila, za katero je bilo treba predložiti vrsto dokumentov in posredovati precej dodatnih pojasnil za izpolnitev zahtev EIB-ja, je jasno, da družba 2TDK projekt vodi transparentno in gospodarno ter da je drugi tir ekonomsko upravičen projekt, ki bo izboljšal povezljivost Slovenije s srednjo in vzhodno Evropo ter prinesel slovenskemu gospodarstvu številne koristi.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
»Izvajalci napredujejo po 11 metrov na dan, načrtujemo pa, da bi izvrtali celo po 15 metrov predorske cevi na dan. To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»Pripravljalna dela na 12 mestih še niso stekla, a manjša zamuda je ulovljiva. To so manjše zamude, to priznam. Razlogi so različni – tehtni in manj tehtni: od covida do dovoljenj za delo.«