»Letošnja 90. obletnica filmskega festivala v Benetkah bo zato tudi za nas še posebej slavnostna, saj so prav izbrani slovenski filmski ustvarjalci del ožje ustvarjalne ekipe režiserke Mitevske.«
»Kaj nas opredeljuje: naša etnična pripadnost, vera, spol? Kaj nas deli ali združuje? To je zgodba o negotovosti življenja, naključnih srečanjih, ki združijo agresorja in žrtev ter obujajo bolečo preteklost; to je zgodba o nemogočih povezavah, o ljubezni in absurdu.«
»Film se začne kot ekskurzija, ki jo vodi humor in se razvije v grenko izkušnjo. Naravni ritem je prvinski in je tesno povezan s človeškimi raziskovalnimi tehnikami pri iskanju resnice po nasilju.«
»Bistvena je lokacija: hotel v slogu 80. let, priča nekdanjega jugoslovanskega arhitekturnega sloga: betonski brutalizem ali modernizem, potem pa je tu še poškodovano mesto Sarajevo, pričevanje o odprtih ranah in preteklih bolečinah.«
»ključno osebnost novega Hollywooda, ki je v poznih 60. letih prejšnjega stoletja revolucioniral podobe, estetiko in jezik ameriške kinematografije.«
»Ta beneški trg je med najznamenitejšimi na svetu, a se doslej pravzaprav ni vedelo, kaj je za fasado zdaj obnovljene stavbe.«
»Opravičilo za modernost je umetniški dokumentarec, v katerem si komisarji, kuratorja, umetniki, delegati in obiskovalci Paviljona NSK Države v času zastavljajo vprašanja o pomenu evropske kulturno-politične dediščine, njeni preteklosti in prihodnosti.«
»Palača Priuli Manfrin je unikatna arhitektura v Benetkah. Ima dvojno višino glede na običajno zasnovo palače, njeno neokrašeno pročelje, prototip neoklasicističnega sloga, pa je drugačno od večine zgradb v mestu.«
»To odločitev je pričakoval Unesco, pa tudi vsi ljudje, ki so vsaj enkrat v življenju obiskali Benetke, pa jih je tam zaprepastil pogled na te ladje, ki so plule mimo najbolj krhkega in najlepšega mesta na svetu.«