»To je tista olajšava, do katere so upravičeni vsi davčni zavezanci in ki temelji na nujnih življenjskih stroških, ki so tisti stroški za vsakega človeka, ki omogočajo življenje.«
»Hkrati se želi nakazati smer, kam gre davčna politika – gre v to, da se zagotavljajo nižje davčne stopnje od sedanjih in da se s tem zagotavlja tudi večja motivacija za ljudi, da dejansko plačujejo davke.«
»Če gledamo statičen izračun, seveda pride do manka prihodkov za državni proračun. Če pa gledamo dinamično, se bo ta izpad dejansko pokril z večjo rastjo BDP-ja, pokril se bo tudi z bolj optimalnim naročanjem materiala in storitev in v tem trenutku ocenjujem, da so javne finance glede tega popolnoma stabilne in usklajene s programom stabilnosti, na podlagi katerega bomo zmanjševali primanjkljaj v prihodnjih letih.«
»Znižanje DDV-ja na ženske higienske izdelke na 5 odstotkov s sedanjih 22 odstotkov je nujen ukrep, ki bo ženskam omogočil lažji dostop do higienskih izdelkov, izboljšal njihov materialni položaj in tako tudi prispeval k zmanjševanju stopnje tveganja revščine in neenakosti spolov v naši družbi.«
»V šolah, fakultetah in bolnišnicah smo že uvedli brezplačne higienske pripomočke in ta zaveza nas vodi še korak bližje k njihovi dostopnosti za vse ženske.«
»Pot do te točke je bila dolga, toda končno lahko seksistični davek, po katerem so bili higienski pripomočki razvrščeni kot nebistveni in luksuzni predmeti, pošljemo v zgodovinske knjige.«
»Mi smo to dejansko naredili. Smo za podjetja plačali prispevke, nadomestili smo plače in tako naprej. To ima veliko večji učinek kot prek posrednih davkov. Nemčija v takem okviru tega ni naredila.«
»Takrat sem se precej poglabljal v raziskave po svetu in vse nedvoumno govorijo o tem, da vsak odstotek znižanja davka pozitivno vpliva na trende, naklado, cene in s tem na bralno kulturo v nekem kulturnem okolju.«
»Če se nam jezikovna identiteta, na podlagi katere sebe razumemo kot narod, ki se je organiziral v državo, ne zdi vredna, da bi jo ohranjali in razvijali, lahko svoj jezik obravnavamo tržno.«
»Slabe razmere na tem področju predvsem odraz radikalno spremenjenih bralnih navad in s tem posledično padanja naklad, padanja finančne moči založniških hiš in posledično zmanjševanja števila zaposlenih avtorjev in novinarjev.«