»Odziv letalske družbe na nastalo situacijo ni bil popoln, zato se je potnikom opravičil za 'pomanjkanje informacij in zmedo na terminalih'.«
»Potnikom, ki so obtičali na letališkem tranzitnem območju, so bili zagotovljeni novi poleti.«
»Najprej smo tri ure leteli nad Dubajem, nato, ker nam je zmanjkalo goriva, pristali na pomožnem letališču v Dubaju, ker letalo ni moglo pristati na mednarodnem letališču. Potem pa smo še pet ur sedeli v zaprtem letalu, ker so mislili, da bomo lahko vseeno odšli na mednarodno letališče, ki je 15 minut letenja stran. Sledil je nov udarec: zmanjkalo je elektrike in posledično smo ostali brez prezračevanja, bilo je grozno. Iz letala nismo smeli, le odprli so vrata, da bi vsaj malo zraka prišlo noter, a upoštevaje, da gre za veliko letalo, se to seveda ni zgodilo.«
»Še vedno se pojavljajo zamude in preusmeritve poletov (...) Prizadevamo si, da bi v zelo težkih razmerah čim prej obnovili delovanje.«
»Med tem vremenskim pojavom nismo izvajali nobenih sejalnih operacij. Bistvo sejanja oblakov je v ciljanju oblakov v zgodnejši fazi, pred padavinami. Sejalne dejavnosti med hudo nevihto bi bile neplodne.«
»Leteči avtomobil je utelešenje ambicij, inovativnosti in v prihodnost usmerjene vizije, ki je vedno navdihovalo Dubaj in njegovo vodstvo. Priča smo bili zgodovinskemu trenutku, ki bo zaznamoval naslednjih 50 let.«
»Vojna je imela velik učinek na naše poslovanje. Dela nismo mogli nadaljevati, zato smo morali več sto zaposlenih iz Ukrajine in Rusije preseliti.«