»Naše stališče je bilo jasno in dosledno: verjamemo, da morajo tehnološka podjetja in drugi zasebni akterji upoštevati učinke, ki jih imajo njihova dejanja na Američane in se pri tem neodvisno odločati o informacijah, ki jih objavljajo.«
»Meta namreč uvaja spremembe svojih storitev v EU-ju in od uporabnikov Facebooka in Instagrama zahteva, da bodisi privolijo v obdelavo svojih osebnih podatkov za oglaševalske namene bodisi plačajo, da se jim oglasi ne prikazujejo.«
»Meta je vedno znova poskušala upravičiti obsežen komercialen nadzor, pod katerega postavlja svoje uporabnike. Njena nepoštena izbira 'plačaj ali privoli' je najnovejše prizadevanje podjetja, da legalizira svoj poslovni model.«
»Poslovni modeli, ki temeljijo na nadzoru osebnih podatkov, so na več točkah neskladni z GDPR-jem in čas je, da organi, pristojni za varstvo osebnih podatkov, ustavijo družbo Meta pri nepošteni obdelavi podatkov in njeno kršenje temeljnih pravic uporabnikov.«
»Ko je Facebook začel delovati, je bil revolucionaren. Težko je preceniti vpliv, ki ga je imel na oblikovanje vsega, od pop kulture do politike in našega vedenja na spletu.«
»Facebook je nepogrešljiv del digitalne spletne krajine, predvsem za milenijce ter rojene v 80. in 90. letih prejšnjega stoletja. Zaradi dosega se mu oglaševalci ne morejo upreti.«
»Sodišče Evropske unije je v svoji sodbi izrecno priznalo, da je naročniški model, kot je ta, ki ga predstavljamo, veljavna oblika soglasja za storitev, financirano z oglasi.«
»Nobena država ni storila več kot ZDA, da bi se s svojimi zadnjimi reformami prilagodila evropskim pravilom, medtem ko se prenosi v države, kot je Kitajska, večinoma nadaljujejo brez težav.«
»Nameravamo se pritožiti tako na vsebino odločitve kot na njene odredbe, vključno z globo, in si bomo na sodišču prizadevali za prekinitev rokov za izvajanje.«
»Čeprav se zavestno odločimo, da ne bomo uporabljali družbenih omrežij, imamo pa vseeno prenosni telefon z aplikacijami, je zelo verjetno, da Google, Facebook, Amazon, Microsoft zbirajo podatke o nas.«
»Google ima zgodovino vseh naših iskanj, odkar imamo račun, če tega nismo izklopili. Pozna kraje, kjer smo bili, če smo iskali pot s telefonom, posnetke, ki smo si jih ogledali na YouTubu. To je strašljivo.«
»Podatke, ki jih je zbiral 20 let, zdaj Google prodaja tržnikom, da lahko zelo podrobno ciljajo stranke glede na npr. njihovo starost, spol, dohodek, starost njihovih otrok ali glede na zgodovino njihovega brskanja.«