»Če KPK ugotovi kršitev, funkcionar pa kršitve ne odpravi sam, je to resen problem – tako z vidika zaupanja javnosti v delo funkcionarja kot z vidika zaupanja ljudi v vladavino prava.«
»Za tako obliko zaposlitve od 1. marca 2019, ko sem si na tak način uredil zaposlitveni status, sem dobil soglasje ministrstva za javno upravo in s tem menil, da do konca mandata, ko se bom upokojil, lahko na tak način opravljam delo. Moje stališče je, da se me lahko vsaj v 12,5 odstotka zaposlitvenega statusa smatra kot nepoklicnega župana, saj v polni meri opravljam vsa dela župana, kljub nižjemu zaposlitvenemu statusu in tudi nižji plači«
»Iz pristojnosti, ki jih ima skupščina KPV-ja po odloku, namreč izhaja, da opravlja tudi upravljavske funkcije, in ne zgolj ustanoviteljskih. Prepoved članstva oziroma opravljanja dejavnosti upravljanja, nadzora ali zastopanja je absolutna in je ni mogoče preseči z nobenim pravnim sredstvom.«
»Dolžno ravnanje poklicnih županov je, da upoštevajo zakone in delujejo skladno z določili zakona in ustave ter da s svojim delovanjem – v konkretnem primeru s tem, ko ne odpravijo nezdružljivosti funkcij – ne poglabljajo nezaupanja v delovanje občine.«
»Tukaj govorimo npr. o šoli za medije in novinarstvo, ki jo vodi Borut Rončevič, govorimo lahko o koncesiji za razpis področja zdravstva, ki ga od zasebnih fakultet izvaja edino t. i. Toplakova univerza.«
»Vse navedeno kaže na to, da bi v tem primeru lahko šlo za sum koruptivnega ravnanja s strani aktualne vlade ter predvsem s strani odgovorne ministrice Simone Kustec, saj so jasni znaki, da gre pri tej zadevi za politično motivirano, nestrokovno, netransparentno in partikularno odločitev, ki je namenjena pridobitvi koristi točno določenih političnih prijateljev strank aktualne vlade.«
»Kar se dogaja zadnje čase, pa je resno uveljavljanje zelo jasnih in javnih teženj te koalicije po liberalizaciji, celo privatizaciji celotnega šolskega prostora.«
»Izgovor, da odlok določa, da so člani skupščine župani, in da lahko po zakonu nezdružljivo funkcijo kljub opozorilu opravljajo do sprejetja spremembe odloka, ki pa naj ne bi bil sprejet še vsaj eno leto, je po mnenju KPK-ja nesprejemljiv.«
»Naše zahteve so, da omejijo smrad in hrup ter to omilijo tudi z zelenim pasom, kar je zapisano že v okoljevarstvenem dovoljenju, da skrbijo za infrastrukturo, kar pomeni, da bodo sofinancirali obnovo cest oziroma vozili, ko bo to primerno, saj po poljskih poteh to ni vedno mogoče, posledice pa so velike, pa tudi dogovor o obratovanju.«
»Tega podatka, kdo je pisal zakon, nimamo pri nobenem zakonu. To so neke floskule in namigovanja, ki so res nedopustna.«
»Glede na ugotovitve KPK-ja lahko izjavim, da sem takrat ravnal po svoji vesti, z najboljšimi nameni in v želji, da bi zavodu blagovnih rezerv ob izbruhu epidemije covida-19 čim prej zagotovili potrebno zaščitno opremo za Slovenijo. Če bi bil danes postavljen v tak položaj, bi ravnal enako.«
»Na ministrstvu za gospodarstvo, tudi osebno, sem prejemal klice iz slovenskih bolnišnic, naj zagotovimo dodatne količine kisikovih enot, ki jih bodo potrebovale ob morebitnem zaostrovanju razmer.«
»Ne zanikam, da sem na Zavod enkrat poklical in poslal nekaj mailov ter jih prosil, naj vendarle poskrbijo za 'papirologijo' glede pogodbe z dobaviteljem kisikovih enot, slovenskim podjetjem Medicop.«
»Želim poudariti, da bi, v kolikor bi se ponovno znašel v takšni situaciji, ravnal še enkrat popolnoma enako in ni mi žal, da sem takrat sprejel odločitve, kakršne sem.«
»Takrat nisem razmišljal o tem, da morda presegam svoja pooblastila. Pri tem sem zasledoval samo en cilj: pomagati slovenskim podjetjem, da v Slovenijo čim prej dostavijo potrebno zaščitno opremo.«
»Tudi v razmerah, kakršne so vladale ob začetku epidemije, je nujno zagotavljati vsaj minimalne standarde javnega naročanja, ki temeljijo na transparentnosti in enakopravni obravnavi vseh ponudnikov.«