»Če želimo ostati konkurenčni v svetovnem pomorskem prometu, moramo stremeti k razvojno naravnanim projektom. Prednostna naloga je gradnja dodatnih pristaniških kapacitet, predvsem za obe strateški blagovni skupini.«
»Prvo polletje je skupina Luka Koper zaključila z dobrimi poslovnimi rezultati. Vsi finančni kazalniki so presegli načrtovane kazalnike obdobja.«
»Na višje prihodke so vplivali višje cene storitev ter višji prihodki iz naslova polnjenja in praznjenja zabojnikov.«
»Čeprav so se v začetku leta izboljšali obeti za gospodarsko rast, kazalniki ne nakazujejo vidnejšega okrevanja gospodarske aktivnosti v prvem polletju.«
»Prihodi kontejnerskih ladij, tako na direktnih povezavah z Daljnim vzhodom, kot tudi s pristanišči v Sredozemlju, so še vedno netočni, kontejnerske voznine so padle na raven pred izbruhom covida-19.«
»Kljub temu poslovodstvo redno spremlja razmere na trgu in se odziva za zagotavljanje nemotenega poslovanja skupine.«
»Mislim si samo to, da po tolikih krajah, od Tešev, Darsa in vsega, kar je bilo v Sloveniji, zdaj hočejo končno kot eksemplarno ene nadzornike kaznovati. Ampak tukaj so se spravili na napačne.«
»Če pogledamo ta konkretni primer – kolikšno verjetnost ima Luka Koper, da bo dejansko poplačana v celotnem znesku 16 milijonov evrov? Če bi imela ustrezno zavarovanje, bi ta verjetnost zdaj znašala sto odstotkov. Tako pa je zdaj verjetno bistveno, bistveno nižja.«
»T-Momo ni prisoten samo kot tako imenovana agencija, kot tako imenovani IPS v Luki Koper, temveč je prisoten tudi v gradbeništvu in iz tega naslova smo že kar desetletje in več seznanjeni s spornimi praksami, ki se dogajajo v tem podjetju.«
»Zakaj je inšpektorat Republike Slovenije za delo v letu 2022 izrekel skoraj za štiri milijone glob slovenskim delodajalcem in je bilo plačano samo dobrih milijon sedemsto.«
»Luka Koper v času njegovega mandata dosegla rekordne poslovne rezultate in se zelo uspešno spoprijemala z izzivi poslovanja v zahtevnem in hitro spreminjajočem se poslovnem okolju.«
»Absurdno je, da namerava Napast zaradi škodnega dogodka na kontejnerskem terminalu kaznovati našega sodelavca, ki v času dogodka sploh ni delal, drugi pa je bil le posredno udeležen kot vodja delovnega procesa in se je takrat ukvarjal z drugim škodnim dogodkom. Za oba je taka kazen neutemeljena oziroma zelo čezmerna. Kaj takega v Luki Koper še nismo doživeli. Gre za še eno hudo zlorabo moči nad delavci, z namenom discipliniranja in pokoritve vseh preostalih.«
»Nenavadna nezainteresiranost za sklenitev pomembnega dokumenta sovpada z destabilizacijo operative, zgodovinsko visokim vsesplošnim nezadovoljstvom zaposlenih in hudim zastojem ključnih naložbenih projektov, ki so vezani na gradnjo drugega tira.«
»Nenavadna nezainteresiranost za sklenitev pomembnega dokumenta sovpada z destabilizacijo operative.«
»Skupaj smo odprli ključna vprašanja, zlasti s področja naložb v posodobitev slovenskega železniškega omrežja, ki je osnovni pogoj, da lahko še naprej razvijamo pristanišče in ohranjamo našo konkurenčno prednost.«
»Kar smo pred tedni napovedovali, se je danes uresničilo. Kljub zahtevnim razmeram na avtomobilskem trgu, občasnim prekinitvam dobavnih verig, preobremenjenostjo ladijskih in skladiščnih kapacitet smo v Luki Koper dosegli nov mejnik.«
»V teh negotovih časih, ki sta jih zaznamovala koronavirus in ukrajinsko-ruski konflikt, smo odreagirali pravilno, uspelo nam je preusmeriti blagovne tokove s severa na jug.«