»Portret s svojimi plavutkami, podobnimi, neskončno upogljivimi okončinami hipnotizira, obenem pa upodobi Picassovo muzo kot ultimativni izraz njegovega genija.«
»Vabim Andyja Bautisto, da se vrne domov, če je zadosti samozavesten, da svoje obtožbe izrazi tukaj osebno, da bomo pošteni do filipinskega ljudstva, da lahko od vas tudi zahtevamo, da odgovarjate za številna kazniva dejanja in obtožbe glede ravnanja na volitvah 2016.«
»Gre za delo, ki predstavlja obraz in je zelo ekspresivno. Je radostno, veselo. Predstavlja življenje ... To je eden tistih predmetov, ki so bili del našega življenja, našega intimnega življenja – mojega življenja z mojimi otroki.«
»ki se bolj kot ne lahko že približuje knjigi umetnika, zlasti pri vključevanju pisave, rokopisa oziroma pisanja, ki gre ponekod neposredno v risanje ali slikanje in posledično vse bolj stran od običajnega razumevanja ilustriranja, predvsem kot predstavnega dopolnila pripovednosti«
»Pisanje prehaja v risanje in slikanje, pri čemer se oddaljuje od pomenskega ali berljivega, kot da bi bila ločila in črke naenkrat osamosvojeni od svojih funkcij, kot znamenja nekega ekscesa samega pisanja ali pisave, ki gre v plastično dojemanje zapisanega.«
»Delo iz leta 1959, visoko skoraj dva metra, je izjemno impresiven primer Picassovih dosežkov v tem pomembnem obdobju njegovega ustvarjanja.«
»To sliko so odkrili v hiši moje pratete, ki ji jo je konec 30. let preteklega stoletja zapustil njen stric. 50 let je bilo v omari (vključno s tem primerom) več slik, ki jih je pustila tam v času, ko je hiša prešla na mojega očeta in zdaj name.«
»Posebnost razstave je v tem, da so to dela iz zasebnih zbirk, kar pomeni, da bo nekatera mogoče videti prvič, ekskluzivno. (...) Razstava združuje zgodbo o Picassu in Miroju, ljudeh, ki sta težila k svobodi, ki ju je združevalo prijateljstvo. Je razstava z zgodbo.«
»Na Picassovo življenje ne moremo več gledati na enak način kot pred 20, 40 ali 50 leti. Vedno lahko nanj pogledamo z nove, kritične perspektive, ne bomo pa njegovega dela odstranili iz zgodovine umetnosti.«
»Ženske je 'podvrgel svoji živalski seksualnosti, si jih podredil, jih použil in jih zmečkal na svojem platnu', nato pa se jih znebil.«
»Leto 1932 je bilo za Picassa prelomno. Imel je 50 let. Bil je uspešen, slaven ... Toda kaj sledi kritiškemu priznanju? Bi ta pionir nadaljeval inoviranje ali bi se zanašal na svojo preteklost, na ugled, ki si ga je ustvaril?«
»ena najpresenetljivejših značilnosti umetnine njena monumentalna velikost. Z več kot 150 centimetri višine živi na platnu, prisotne je več psihologije kot na drugih slikah. Gre za globoko čutnost, ne da bi bila na kakršen koli način ponižujoča.«
»Na splošno dober rezultat četrtkovih dražb dosegel 481 milijonov dolarjev, kar je 'znak prave vrnitve k običajnemu stanju in hkrati sporočilo, da je umetnostni trg nazaj na nogah'.«