»Pomembno pripomogle k oblikovanju slovenskega filmskega prostora in s svojim delom vidno pripomogle k prepoznavnosti poklicev na področju filmske montaže.«
»Pri filmu Slike iz življenja udarnika sta na srečo ohranjen slikovni in tonski zapis na 16-mm traku.«
»Želimo, da bi lahko naredili ponovno vidnih še več filmov, ki so nastajali na območju nekdanje Jugoslavije.«
»Čeprav je bilo v obdobju od sredine 50. do konca 70. let v Tajvanu posnetih okrog 1100 filmov v lokalnem tajvanskem jeziku, pa so bili slednji zaradi majhnih proračunov in neobstoječih arhivov v veliki meri pozabljeni. Tedanja vlada pod Čankajškom je namreč podpirala izključno filme v standardni kitajščini, lokalno tajvansko kulturo pa je označevala za vulgarno in jo namerno zaničevala.«
»Kakovost slike – za katero smo sicer ocenili, da vendarle zadostno predstavlja izvorno gledalsko izkušnjo – opozarja na to, da brez obsežne sistemske digitalizacije filmske dediščine iz dneva v dan izgubljamo koščke zgodovine slovenskega filma.«
»Tako povečanje vloge kinoteke v javnem kulturnem prostoru kot tudi dvigovanje zavesti o pomenu filmske dediščine sta gotovo moji prioriteti.«
»Vendar je treba priznati, da je prisotnost dejavnosti zavoda v javnosti manjša, kot bi lahko bilo, kot je premajhna tudi širša družbena zavest o pomenu ohranjanja, varovanja in dostopnosti filmske dediščine za slovenski kulturni prostor. Tako povečanje vloge kinoteke v javnem kulturnem prostoru kot tudi dvigovanje zavesti o pomenu filmske dediščine sta gotovo moji prioriteti.«
»Med njimi lahko omenim posodobitev in večjo profiliranost programskih usmeritev, prilagojeno različnim segmentom publike, krepitev kinoteke kot referenčne točke filmske in širše družbene debate, aktivnejši pristop k večanju filmskih zbirk in drugega filmskega gradiva, digitalizacijo in večjo dostopnost gradiva, postavitev stalne razstave v novopridobljenih prostorih na lokaciji Miklošičeva in razvijanje drugih razstavnih potencialov.«
»Vipotnikovo zanimanje sega onkraj tehnologij posameznih medijev. Ob nekaterih delih se zdi, da raziskuje prav osnovno vlogo tehnologij v razvoju človeka, to je, da so podaljški človekovih organov, da torej z njimi vidimo in slišimo bolje – oziroma stvari vidimo drugače.«
»Ob trideseti obletnici padca zidu in združitve Nemčij se zdi kratka retrospektiva nekdanjega vzhodnonemškega dokumentarca primerna izbira, sploh ker filmska produkcija nekdanje Nemške demokratične republike (NDR) pri nas ostaja skoraj popolna neznanka.«