»Ko urediš vse te obrazce, ugotoviš, da so precej neprilagojeni. Primerni so za tradicionalne medije, za snemanje oglasov, filma.«
»Na družbenih omrežjih lahko vidimo videoposnetke in objave moških, ki zagovarjajo posilstvo v zakonu, a proti njim ni odziva. Ali to ni kršitev družinskih vrednot?«
»Med njimi so razni izzivi, s katerimi spodbujajo uporabnike k ustvarjanju vsebine za določen izdelek, z vključitvijo ključnikov blagovnih znamk. Ker se takšni izzivi pogosto razširjajo s pomočjo t. i. spletnih vplivnežev, uporabniki spregledajo komercialni namen teh izzivov.«
»Sicer nisem strokovnjak za ples, ampak bi si upal trditi, da se tako kot enostavnega refrena z lahkoto naučimo tudi tistih nekaj plesnih korakov.«
»V trenutnem okolju se spoprijemamo z resno možnostjo prisilne prodaje ameriške veje TikToka ... ali možnostjo izvršnega ukaza o prepovedi omrežja.«
»ZDA v vsaki politični situaciji izvajajo pritisk na tuja podjetja in jim grozijo s sankcijami. To je proti principom tržne ekonomije.«
»Nismo politično podjetje. Ne sprejemamo političnih oglasov in nimamo nobenih skritih namenov. Naš edini cilj je ostati živahna, dinamična platforma, v kateri lahko vsi uživajo. TikTok je postal zadnja ameriška tarča, a mi nismo sovražnik.«