»Najprej smo tri ure leteli nad Dubajem, nato, ker nam je zmanjkalo goriva, pristali na pomožnem letališču v Dubaju, ker letalo ni moglo pristati na mednarodnem letališču. Potem pa smo še pet ur sedeli v zaprtem letalu, ker so mislili, da bomo lahko vseeno odšli na mednarodno letališče, ki je 15 minut letenja stran. Sledil je nov udarec: zmanjkalo je elektrike in posledično smo ostali brez prezračevanja, bilo je grozno. Iz letala nismo smeli, le odprli so vrata, da bi vsaj malo zraka prišlo noter, a upoštevaje, da gre za veliko letalo, se to seveda ni zgodilo.«
»Imamo odprto na glavni cesti Kneža–Grahovo, tam obstaja nevarnost, da bi se tista plazina, če bi bili večji nalivi, zajedla globlje in bi nam odneslo celo cesto. Drugače imamo še en plaz v Podbrdu, tam še nimamo končne ocene, kakšna je nevarnost, pa še enega v Kuku.«
»Da bi poskusili zagotoviti vsaj enosmerni promet za srednje težka vozila in predvsem da ima služba nujne medicinske pomoči dostop v Podbrdo. Tam sta dva domova za starejše občane, eden v Podbrdu, drugi je na Petrovem Brdu.«
»Pomurski nasipi morajo zdržati vsaj še 24 ur. Pretok vode se počasi zmanjšuje, začel se je zmanjševati v Gornji Radgoni, a še vedno ima Mura pretoka več kot 1000 kubičnih metrov na sekundo.«
»Skupaj s pomočjo Slovenske vojske in helikopterja smo potem ta del uspešno sanirali. Tako zdaj v tem hipu nasipi na Muri delujejo. Na Muri torej načrtujemo še 48 ur aktivnosti in upamo, da bomo še naprej tako uspešni.«
»Padavine so ponehale, a je pet ekip še vedno na terenu in izčrpava vodo na različnih lokacijah. Imamo okoli 20 intervencij in ne vemo, do kdaj bodo fantje imeli delo.«