»Njene pesmi generacije Slovenk in Slovencev prepevajo še danes, med njimi so znamenita Poletna noč, pa tudi Nasmeh poletnih dni, Ti si moja ljubezen, S teboj, Pegasto dekle, Sto majhnih nežnosti, Brez besed in Samo nasmeh je bolj grenak.«
»Tujo kulturo delno še sprejmemo. Saj pravzaprav vsa popularna glasba temelji na ritmih neevropskih kultur. Ko pa je treba vzpostaviti odnos z ljudmi, ki to kulturo gojijo, se odzovemo popolnoma drugače.«
»V luči zločinske vojne, ki jo je ruski režim začel proti demokratičnemu in neodvisnemu ukrajinskemu narodu, in proti odprti evropski družbi kot celoti, je za nas postalo nemogoče, pa tudi ne bi si želeli braniti interesov maestra Gergijeva.«
»Bil je muzikalen, vsakemu glasbenemu delu je dodal svoj dalmatinski šarm in igrivost. Bil je vzor številnim umetnikom in vir brezmejne ustvarjalne energije, ki jo bo pogrešal tudi njegov umetniški ansambel ljubljanske Opere.«
»Kaj pa vem. En čas se mi je zdelo, da pesem S teboj. To je besedilo Elze Budau, je zelo logična, nobenih atrakcij, klasično, kar mora imeti drama in kar mora imeti pesem, da raste, in potem konec. Ta dramaturgija melodije je bila za nas zelo pomembna, tudi Poletna noč, ki je bila zelo dramatična pesem. Sicer jih nisem imel veliko, sem bolj pisal romantične, bolj zasanjane pesmi. Ene par pesmi je kar uspelo.«
»Ker ljudem hitrost življenja postaja precej nadležna in želi veliko mladih upočasniti tempo, je najbolj revolucionarna stvar, ki jo lahko narediš, da prideš na koncert ter poslušaš Brucknerjevo simfonijo.«
»Mariss Jansons je eden največjih glasbenikov našega časa. Njegovo dirigiranje združuje disciplino in navdih, njegove izjemne interpretacije pa so naravno zveste niansam v partituri ter hkrati polne novih odkritij in uvidov v srce glasbe.«