»Naša naloga v šolskem prostoru ta trenutek je, da naredimo vse, kar lahko, da bodo naši otroci in njihovi učitelji kljub vsemu lahko čim običajneje živeli dalje.«
»Prisotnost staršev pred šolami izjemno slabo vpliva na njihove otroke in na tiste otroke ter starše, ki želijo, da se otroci samotestirajo, saj s tem delujejo preventivno, da čim prej odkrijemo morebitne okužbe.«
»Stopimo korak nazaj in se skupaj potrudimo, da otroci ostanejo v šolah. Intenzivno nasprotovanje mnenj med odraslimi ni v korist otrok.«
»Poleg tega smo se odzvali na aktualne razmere v zvezi s pomanjkanjem kadra v socialnih in zdravstvenih organizacijah, saj so se naši študenti v velikem številu odzvali prošnji po vključitvi v zdravstvene in socialne ustanove, po vključevanju v zdravstveno nego in oskrbo.«
»Povratne informacije kliničnih mentorjev iz učnih baz kažejo, da so se študenti FZV uspešno vključili v time in na ta način pomagali pri spopadanju z epidemijo. Hkrati pa so študenti v tem času pridobili mnogo praktičnih izkušenj pri delu v izrednih razmerah, tudi s kritično bolnimi bolniki, kar je pomembno tudi za njihov profesionalni razvoj.«
»Ko usvojijo te veščine, lahko nadaljujejo s kliničnimi vajami pri bolniku, in sicer pod vodstvom kliničnega mentorja. Na izbirnih kliničnih vajah pa študent utrjuje veščine in uri praktično izvajanje.«
»To je seveda vprašljiv koncept, saj pripelje do zelo previdnih in defenzivnih strokovnih mnenj, saj kot strokovnjak ne upaš predlagati ambicioznega viadukta, če veš, da bo morda neki minister tik pred izvedbo in brez vprašanj zmanjšal število njegovih stebrov na polovico.«