»Zakaj je film, ki je gojišče družbeno odgovornih umetniških del, tako brezbrižen do resničnih grozot in zatiranja, ki so ga deležni naše sestre in bratje ... Kakšen je smisel našega dela, če se iz zgodovine ničesar ne naučimo?«
»Pot do sem je bila za mnoge med nami dolga. S Chrisom O'Haro sva dolga leta delala za ta trenutek, in pri tem stala na ramenih kaskaderskih strokovnjakov, ki so se v prejšnjih desetletjih borili za priznanje.«
»Hollywood ob Tiberi se je zdel bleščeč, a v resnici je škodoval italijanski kinematografiji. Razosebil jo je z uvajanjem oddaljenih in kulturno tujih modelov, ki so kontaminirali močnejše tradicije in potisnili glavne italijanske producente v tujino. Skoval sem slogan Hollywood na Tiberi, a sem zmeraj obsojal njegove toksine.«
»Brando je iz mrmranja naredil umetnost. Toda v nobenem filmu še ni dosegel popolne neartikuliranosti, ki ga je zdaj premagala, niti tako nenavadnega sopihajočega sinhroniziranega posnetka, kot je bil tisti, ki ga je spodbudil frontalni aparat Sophie Loren ...«
»Hollywood ob Tiberi se je zdel bleščeč, a v resnici je škodoval italijanski kinematografiji. Razosebil jo je z uvajanjem oddaljenih in kulturno tujih modelov, ki so kontaminirali močnejše tradicije in potisnili glavne italijanske producente v tujino. Skoval sem slogan Hollywood na Tiberi, a sem zmeraj obsojal njegove toksine.«
»Brando je iz mrmranja naredil umetnost. Toda v nobenem filmu še ni dosegel popolne neartikuliranosti, ki ga je zdaj premagala, niti tako nenavadnega sopihajočega sinhroniziranega posnetka, kot je bil tisti, ki ga je spodbudil frontalni aparat Sophie Loren ...«