»Za dober film je najpomembnejši način razmišljanja, občutek, ki ga dešifriraš in potem uporabljaš. Izkušnje so tu bistvene, ne sme se zgoditi, da se napačen kader odpira v napačnem trenutku. Moja naloga je, da ne dopustim, da energija odteče iz prizora.«
»Obstaja zgodba o nas samih, ki se ji v tej industriji bojimo prisluhniti. Zgodba o tem, katere glasove spoštujemo in jim odstopamo prostor, katere glasove pa preslišimo, zgodba o tem, komu ponudimo sedež pri mizi in koga ne spustimo v sobe, kjer se sprejemajo odločitve.«
»Ta se je sicer premaknila k 'novemu', 'spletnemu' in 'hibridnemu' modelu začetka prikazovanja filmov, a producenti, distributerji ter filmski ustvarjalci se v še večji meri zavedajo pomembnosti kinematografskega prikazovanja za uspeh filma.«
»Nisem bil lačen kakšnih posebnih predstav. So pa bile posamezne vloge, ko sem si želel, da bi jih igral, in sem potem tudi jih. Ampak tisto običajno ni uspelo tako kot nekaj, česar nisem niti slučajno pričakoval, da bo dobro.«
»Vendar se bojimo, da to ne bo dovolj, saj so izzivi najbolj pereči za tiste večje kinematografske operaterje, ki niso mogli dostopati do nobenega prilagojenega financiranja.«