»Moje telo se nehote pogovarja z njegovo glasbo. Moja robustnost, grobost, neposrednost v razmerju z njegovo mehkobo, liričnostjo. Moje mišice v razmerju z njegovo nežno kožo. Slišim ga. Želim mu odgovoriti. Ne samo, da glasba rodi ples. Tudi ples rojeva glasbo.«
»V 25 dneh sem napisal prvi roman. Nisem vedel, ali je dober, zato sem ga poslal bratrancu Goranu Tribusonu v Zagreb. Goran je namreč zelo priljubljen pisatelj. Rekel je, da ni slabo.«
»Razen tega ne gre za nobeno posebno sporočilo, kvečjemu mogoče za to, da smo zelo verjetno mi vsi vsaj malo tudi Severna Koreja.«
»Bob Dylan pušča veliko prostora za interpretacijo in stilizacijo, v nekem smislu je kot džez. Bistvo pesmi v priredbah ostaja, z vsem ostalim pa se lahko igraš in njegove skladbe narediš za svoje na avtentičen način.«
»Vsak član prinese svojo osebnost v zasedbo. Z Bernardom sva precej drugačna kot pred 20 ali celi 30 leti, vendar nas je od nekdaj gnala želja po preizkušanju novih zvokov, pristopov …«
»Ste ena redkih glasbenih skupin, privrženci katere prihajajo iz precej različnih glasbenih vetrov …Da, drži, in to nas resnično veseli. Naše občinstvo sestavljajo tako privrženci eksperimentalne, industrialne oziroma nasploh elektronske glasbe, rocka, grungea ... Recimo, da ste velik oboževalec nekega določenega žanra, vendar če ste odprtih misli, vam je lahko všeč tudi glasba kakšnega precej drugačnega žanra. Včasih gre lahko tudi za to, da stvaritve različnih žanrov poganja sorodna energija. Menim, da je znotraj skoraj vseh žanrov mogoče najti dobro glasbo. Tudi sam rad poslušam tako elektronsko kot akustično glasbo, včasih mi prav tako ustreza denimo povsem eksperimentalna. Glasbi The Young Gods radi pritikajo različne žanrske oznake, naj bo industrialni ali pa elektronski rock, nam je precej vseeno glede tega. Sami sebe dojemamo brez 'značk', torej (smeh).«
»Parafi so bili anticipacija prihajajoče krize, v smislu preteče družbene deziluzije in nastanka družbeno podrejenih slojev, ki so na več načinov izražali svojo individualnost.«
»Glede vprašanja atonalnosti in torej njenega tukajšnjega sobivanja s tonalnostjo ter pogleda na izkušnjo bivanja v sodobnem svetu, lahko rečem, da ta pogled seveda ne more biti enoznačen ali harmoničen.«
»Z metodo povezovanja izbranih čustvenih stanj z arhetipskimi ljubezenskimi motivi iz književnosti, filozofskih del in iz vsakodnevnega življenja novonastalo operno delo sledi Barthesovemu principu, a se od njega tudi oddaljuje v svet samostojne umetniške stvaritve.«