»Centri za sluh se namreč razvijajo samo s poslušanjem. Zato je odločilno, da v predšolskem obdobju gluhim in naglušnim otrokom omogočimo spoznavanje sveta zvoka.«
»Pozneje je lahko za to prepozno, saj lahko otrok izgubi ritem govora in melodijo stavka, kar oteži razumevanje govora.«
»Vsekakor je ta donacija vsako leto nekaj res posebnega, saj z njo zadovoljujemo potrebe ustanov in zavodov ter uresničujemo njihove želje, da lahko pri svojem delu postanejo še boljši in tako na bolje spreminjajo tudi življenja tistih, pred katerimi leži še vsa prihodnost.«
»Donacija nam bo omogočila nakup sicer nedosegljivih in nadstandardnih učnih pripomočkov, s katerimi bodo strokovni delavci pomoč lahko izvajali učinkoviteje in na zabavnejši način. Verjamemo, da se bo z novimi pridobitvami povečala in izboljšala tudi motivacija otrok in da bodo naši cilji na področju razvoja govora, jezika in poslušanja hitreje in lažje dosegljivi.«
»Pričakujemo, da bo država na podlagi obeh strateških dokumentov poskrbela za sistemski razvoj znakovnega jezika. Razviti je treba večjo bazo kretenj, uvesti predmet znakovni jezik v šolah, kjer se šolajo gluhi, raziskati slovnične značilnosti jezika ter ga implementirati v vse ravni življenja gluhih.«
»Po vpisu slovenskega znakovnega jezika v ustavo sem zagotovo mislila, da se bodo stvari vsem nam dijakom, študentom, učencem odprle, vendar je bil prvi udarec že 1. septembra, ko so gluhi otroci ostali brez tolmača. In to je bil za nas ogromen šok, da kljub tej ustavni spremembi te pravice ni.«