»Vlada s svojimi politikami neposredno in posredno oblikuje makroekonomsko okolje, ki srednjeročno zagotavlja, da rast cen v Sloveniji ne odstopa od povprečne rasti cen na evrskem območju za več, kakor izhaja iz morebitnih razlik v višji gospodarski rasti in produktivnosti, ter ob tem upošteva tudi morebitna večja odstopanja cen od ravnotežnih ravni, ki izhajajo iz preteklih gibanj.«
»Če ne bi regulirali cen dizelskega goriva in hkrati potrošnikov oprostili plačila okoljskih dajatev, bi bilo po naših predvidevanjih, kjer smo upoštevali vse v preteklosti veljavne davke in prispevke, za liter dizelskega goriva treba odšteti okoli 1,774 evra na liter.«
»V kolikor ne bi regulirali cen dizla in hkrati potrošnike oprostili plačila okoljskih dajatev, bi po naših ocenah, kjer smo upoštevali vse v preteklosti veljavne davke in prispevke, za liter dizla bilo treba odšteti okoli 1,938 evra na liter.«
»V Sloveniji imamo dovolj zalog pogonskih goriv in ni nobenih skrbi, da bi kdo ostal brez, ali da bi goriva zmanjkalo. Govorim o globalu, pustimo, kaj se dogaja s samo logistiko v teh urah.«
»Upoštevati moramo, da je bil ta konec tedna zelo obremenjen s tranzitom, v sosednji Avstriji so bili prazniki, tudi zaradi tega je bila upočasnjena dostava tovornjakov z gorivom na bencinske servise.«
»Ker imajo črpalke še na zalogi goriva, ki so jih kupili še po stari davčni stopnji, jih z današnjim dnem ne morejo prodajati ceneje. Šele takrat, ko bodo zaloge porabili in prodajali goriva, ki so jih kupili po nižji ceni, se bo to poznalo«
»Naša veleprodajna cena, po kateri bi lahko odkupili od Petrola je bistveno višja od zajamčene cene z regulacijo države s tem da je to cena še brez DDV-ja. Mi bi odkupili po 1,81 evra plus dodali še DDV, kar pomeni, da bi prišli debelo preko 2 evra za maloprodajno ceno.«