»Sama vidim predvsem eno pot, ki se mi zdi tudi najboljša, to je, da gredo otroci v šole. To je moj poziv. Šola je tista, ki da otrokom drug pogled na svet. In otroci so tisti, ki bodo morda bolj razumeli, zakaj je treba spoštovati določena pravila. Zato še enkrat pozivam vse romske starše, dajte otroke v šole, vsaj v devetletko, da dobijo vsaj osnovno izobrazbo.«
»Mi bi si želeli integracije Romov v naša okolja, seveda ob spoštovanju njihove kulture, ampak delati romska geta po mojem ne na kratki ne na dolgo rok ni prava rešitev.«
»Mislim, da bi bili njeni ustanovitelji z današnjo Evropsko unijo izjemno zadovoljni, predvsem z dejstvom, da se kar 27 članic v veliki meri medsebojno dogovarja in sodeluje, da deluje enotni trg, da je Evropa tudi pomemben glas na geopolitičnem parketu.«
»Je pa res, da imamo danes v Evropi posebno skupino migrantov, ki prihajajo iz zunajevropskih držav in imajo še en predznak. To je islamska veroizpoved, do katere smo zaradi zgodovinskih korenin še bolj nezaupljivi.«
»Vendar pa se stopnje zaposlenosti znatno povečajo s podaljševanjem trajanja bivanja: V povprečju dosegajo 57 odstotkov šest let po priselitvi, 63 odstotkov sedem let po priselitvi in 68 odstotkov pri bivanju osem let ali več.«
»Zagotovitev zaposlitve beguncem omogoča, da postanejo samostojni in ne odvisni od pomoči. Pomaga jim ponovno pridobiti občutek dostojanstva in neodvisnosti, kar izboljša njihovo splošno počutje.«
»Na vladi smo sprejeli strategijo vlade Republike Slovenije na področju priseljevanja. Vesel sem, da je ta dokument končno spisan. Veljavna strategija je bila napisana leta 2019 in je vseeno že nekoliko zastarela, zato smo jo tudi posodobili in na novo opredelili tudi strateške cilje.«
»Vlada je v okviru koalicijskega dogovora sprejela neko zavezo, da bo na področju priseljevanja oz. migracij prenovila migracijsko politiko in jo kot celoto naredila nekoliko bolj moderno. Pri tem smo imeli v uvidu, da je treba dosledno upoštevati spreminjajoč globalni kontekst ter dogajanje v naši okolici seveda ob absolutnem spoštovanju človekovih pravic in seveda s poudarkom na varovanju predvsem ranljivih kategorij.«
»Tudi zato, da vzpostavijo stik z učencem, saj poznajo načine, kako se približati otrokom glede na njihovo starost. Hkrati pa lahko v učenje vključijo veliko učne snovi.«
»Vsak naj si sam poskuša predstavljati, kako se bi se v takšnem položaju počutil. Od učenca se pričakuje, da bo sledil pouku, hkrati naj bi se, kolikor se le da, pouk prilagajal njemu. Kaj pa vsi drugi učenci?«
»Pri starejših učencih smo si pomagali tudi z angleščino, pri mlajših, ki so znali brati, s prevajalnikom na računalniku, pri najmlajših s slikovnimi oporami in podlagami, v dveh primerih pa smo sodelovali tudi s prevajalkama iz ruščine in turščine, ki sta družini pomagali po službeni dolžnosti.«