»Ko nimamo odgovorov za naše družine, jih napotimo, da kličejo na 114. Na klicnem centru bodo prav gotovo imeli kakšen dodaten nasvet, ki ga mi nimamo.«
»V prihodnje si obetamo, da bi država vzpostavila takšen mehanizem kriznega odziva, da ne bi bilo treba preveč improvizirati od vsega začetka, ampak da bi imeli neko odskočno desko.«
»Ne gre samo za socialno pomoč, ampak gre včasih za pomoč pri nastanitvi starejših, ki ne morejo stanovati v stanovanju, do kamor vodi šest nadstropij stopnic.«
»Najhujša omejitev je tista v naših glavah, ko rečemo, da nekaj že 20 let delamo na isti način in vedno je bilo dobro. Vidite, to zdaj ni več dobro.«
»V ZD-ju Ljubljana, kjer imamo več kot 400 tisoč opredelitev pacientov v ambulantah osnovnega zdravstva, je to število majhno, kar nas veseli.«
»Pacienti so potrebovali recepte za zdravila, ki niso nujna, zdravila, ki se kupijo v prosti prodaji, želeli so se opredeliti v ambulanti za neopredeljene zavarovane osebe, čeprav velja, da se pacienti v tovrstnih ambulantah opredelijo ob zdravstveni težavi, kar je tudi objavljeno na naši spletni strani. Tudi v drugih primerih so informacije objavljene na naši spletni strani.«
»Tovrstno dnevno posodabljanje dejansko ne bo rešilo izhodiščnega problema, zaradi tega ne bomo imeli več prostih zdravnikov, ampak samo večkrat ažurirane podatke.«
»Tovrstno dnevno posodabljanje dejansko ne bo rešilo izhodiščnega problema, zaradi tega ne bomo imeli več prostih zdravnikov, ampak samo večkrat posodobljene podatke.«
»Na primer, poklicali smo ginekološko kliniko, takoj dobili številko in kdaj lahko pokličejo. Zelo so odzivni, se trudijo in vidiš, da se stvari hitro rešujejo. Je pa kar veliko teh žalostnih zgodb, ko povedo, kolikokrat so klicali, pa jim nihče ni dvignil slušalke.«