»Obžalujemo, da ZZZS ni prepoznal potreb svojih zavarovancev že bistveno prej in področja uredil v prid hitremu postopku izbire osebnega zdravnika pri osebah, ki so iz različnih razlogov bile in so še brez njega.«
»Veseli nas, da smo poleg vseh interventnih ukrepov, ki smo jih sprejeli, da bi ljudem omogočili čim hitrejši dostop do primarne ravni, ljudem omogočili tudi takojšnji dostop do sogovornika, ki jim pomaga pri iskanju informacij, ki jih nujno potrebujejo.«
»Z uvajanjem novih in optimizacijo obstoječih klicnih centrov ter z objavo neposrednih kontaktnih podatkov delavcev ZZZS-ja na spletu in z uvajanjem ter spodbujanjem spletnih elektronskih rešitev ZZZS-ja vedno učinkoviteje razbremenjuje svoje vstopne telefonske točke ter izboljšuje dostopnost svojim strankam do informacij in storitev.«
»Ugotavljamo, da se je zaradi teh naših dejavnosti odzivnost ambulant postopoma izboljšala, saj je bilo po zadnjem merjenju približno 80 odstotkov ambulant odzivnih na telefonske klice.«
»Gre za zelo konkretna vprašanja, ki zahtevajo konkretne odgovore, ki zahtevajo vpoglede v različne javno dostopne baze.«
»Ko je treba ponuditi psihično oporo, bolj poglobljeno razlago posameznih bolezni, bi bil klic preusmerjen na svetovalce na društvenih telefonih. Teh društvenih telefonov je po našem vedenju v Sloveniji vsaj 50.«
»To pomeni, da bodo operaterji klicnega centra stranke, ki bi želele urediti določeno upravno zadevo, za katero ne velja krajevna pristojnost, obvestili o tem, na kateri upravni enoti je čakalna doba za ureditev upravne zadeve krajša.«
»Če smo prej izdali približno 2500 potrdil mesečno, smo v zadnjem mesecu izdali 6000 potrdil. Samo v prvih petih delovnih dneh junija smo že izdali 2500 potrdil.«
»Sama prihajam iz popolnoma drugačnega delovnega okolja, sem zdravnica na infekcijski kliniki. Na začetku sem prostovoljno na center prišla za štiri ure, za spodbudo in pomoč svojim študentom iz medicinske fakultete, zagrabila me je ta energija in poslanstvo klicnega centra, tako da, kot vidite, sem tam ostala do danes.«