»Že skoraj cela večnost je minila, odkar sta se skupaj predstavila na koncertu dveh klavirjev v Mali galeriji CD, tokrat pa poleg skupnega igranja ponujata tudi solistični program.«
»In kaj vse sta napravila med tem? Celo goro sijajnih projektov, za katere sta osvojila prestižna priznanja, nastopala doma in v tujini ter še izdajala albume, ki bi jih lahko vsakodnevno poslušali.«
»Premišljen izbor... Igrali smo že dela nekaterih slovenskih skladateljev, izbrali smo Godalni kvartet št. 2 Tineta Beca iz časa, ko je študiral na Akademiji za glasbo, če bi nam mogoče napisal skladbo – in nastala je super skladba.«
»Beethoven je pisal drugi kvartet v obdobju, ko je bil star od 28 do 30 let, Bec, Slakan in Copland pa so bili stari 22 ali 23 let, vsi so bili pravzaprav podobne starosti. Tako lahko primerjamo, kaj pomeni, če si star 22 ali 23 let in si v bistvu že zelo dober skladatelj, in obe slovenski skladbi sta odlični.«
»Po nekem naključju smo prišli še do Tilna Slakana, ki smo ga prosili, če lahko izvajamo njegovo skladbo Sagittarius/Strelec, kar nam je z veseljem odobril, tako smo prišli do še ene čudovite skladbe. Potem smo dodali še Stavek Aarona Coplanda.«
»Umetnost je s tem najprej potrdila, kako velik vpliv na naše vsakdanje življenje in družbene vloge imajo znanstveni izsledki in njihova industrijska realizacija, na drugi strani pa razkrila, da so kognitivni postopki, ki jih uporablja znanost, seveda precej podobni tistim, ki zaznamujejo umetnost, a jih zaradi prevlade čutnega pogosto spregledamo ali celo odmislimo.«
»V takšnem okvirju je treba misliti Opus I. skladatelja, glasbenika in raziskovalca Dreja A. Hočevarja. Gre za nekakšno platformo, znotraj katere se razvija kompozicija, a hkrati v povratni zanki tudi način našega mišljenja glasbe ‒ njenega ustvarjanja, poustvarjanja in poslušanja. Model, ki ga razvija Hočevar, je tako na eni strani kompleksen in preskriptiven, po drugi strani pa odprt, saj ponuja izvajalcu predvsem serijo napotkov, omejitev in odprtih 'poti', po katerih se giblje.«
»Nadaljuje veliko tradicijo slovenskih koncertnih flavtistov zadnjega pol stoletja – od Borisa Čampe in Irene Grafenauer do sodobnosti – in je eden izmed reprezentantov svetovne koncertne flavte.«
»Če lahko rečemo, da brez Francije ne bi bilo harfe, lahko dodamo, da brez harfista Pierra Jameta ne bi bilo del najlepšega komornega repertoarja za harfo. Njegova prizadevanja k obogatitvi harfnega repertoarja predstavljajo rdečo nit koncerta, ki ga boste poslušali.«
»Ponovni zagon po covidu-19 mora biti tudi fizičen in ne le digitalen. To, da se za gledalce odpira Scala, je močna spodbuda za naprej tako za Milano kot tudi za vso državo. Ta poteza govori o zaupanju in pogumu.«
»Tokratni koncert bo veliko več kot umetnost dveh glasbenikov na dveh inštrumentih. To bi bilo preprosto nemogoče ob imenu Boštjan Gombač, ki je tokrat številnim pihalom dodal še klavir. Čaka nas presenetljiva glasbena izkušnja, ki bi ji kakšen kulinarični recenzent dal oceno s kruhom pomazano.«