Ključna beseda: manjšine

28. november 2025

»lahko vzor številnim državam po svetu«

Pirc Musar je po srečanju s predstavniki slovenske skupnosti v Porabju poudarila, da sta Slovenija in Madžarska lahko vzor številnim državam po svetu.
28. november 2025

»res plodni«

Ocenila je, da so bili pogovori s Sulyokom res plodni.
28. november 2025

»V treh desetletjih smo veliko dosegli, a še veliko moramo narediti.«

Holec je ob obisku poudaril, da je ohranjanje jezika in kulture trenutno največja naloga porabskih Slovencev.
16. november 2025

»Ta njegov stavek sem si zelo zapomnila.«

Sonja Novak Lukanović se spominja pomembnega stavka, ki ga je slišala od direktorja OECD.
16. november 2025

»To je moto mojega raziskovanja.«

Sonja Novak Lukanović opisuje svoj raziskovalni moto o spoštovanju različnosti.
16. november 2025

»Mi pripravljamo raziskave in raziskujemo.«

Sonja Novak Lukanović pojasnjuje, da inštitut aktivno pripravlja raziskave.
2. oktober 2025

»Flirtal je z Islamsko državo.«

Karmen W. Švegl opisuje preteklost Ahmeda Al Šare, ki je bil povezan z Islamsko državo.
2. oktober 2025

»Čez dan so razmere kar normalne, trgovine so odprte, otroci hodijo v šolo, ponoči je pa vse drugače.«

Karmen W. Švegl opisuje razmere v Siriji, ki se čez dan zdijo normalne, ponoči pa postanejo nevarne.
2. oktober 2025

»'Flirtal' je z Islamsko državo.«

Karmen W. Švegl govori o preteklosti Ahmeda Al Šare, ki je bil povezan z Islamsko državo.
2. oktober 2025

»Je vse to mogoče odpustiti, pozabiti?«

Karmen W. Švegl se sprašuje o možnosti odpuščanja v kontekstu vojne in nasilja v Siriji.
2. oktober 2025

»Kdo je izstrelil naboj? Lahko mati morilcu odpusti? Bi lahko jaz odpustila? Težko.«

Karmen W. Švegl izraža dvome o odpuščanju v kontekstu tragičnih dogodkov v Siriji.
10. september 2025

»Odnose z Italijo označuje kot zelo dobre.«

Slovenska predsednica Nataša Pirc Musar se bo z Mattarello ob tokratnem uradnem obisku pogovarjala tudi o varstvu narodnih manjšin.
1. september 2025

»Če ta seznam ne bo imel učinka v šolah, je popolnoma nesmiseln.«

Trägårdh je komentiral pomen seznama v izobraževalnih ustanovah.