»Elvis Škorc – genialni štor je mladinski film o prijateljstvu, odnosih s starši in o prvi ljubezni. Mladi se bodo v filmu z lahkoto prepoznali, starejši pa se bodo spomnili, kako so se nekoč v mladosti sami spopadali z Elvisovimi težavami.«
»Glavni junak s svojimi karakteristikami z lahkoto postal ljubljenec svoje generacije, ki je v glavnem izgubljena in prisesana na telefone, brez večje želje, da bi se v čem drugem izrazila.«
»Zvezdni observatorij pa postane Tobiju tudi zatočišče, kamor beži ob novem spoznanju, da imata starša v zakonu težave in da je bila predhodno planirana Kristinina razstava pravzaprav izgovor za pobeg iz Kanade.«
»Pomen tega filma ni zgolj v uspešnem vračanju žanra mladinske avanturistične komedije v domačo kinematografijo, temveč tudi v dejstvu, da je mladino uspel izpred raznovrstnih zaslonov privabiti v kinodvorane.«
»Čeprav spoznanja večine analiz domače produkcije kažejo na njegovo izrazito podhranjenost, je vendarle treba priznati, da so nekateri najbolj prisrčni in tudi najuspešnejši trenutki slovenske filmske ustvarjalnosti povezani prav s to obliko.«
»Film Gajin svet se uvršča v tradicijo slovenskega mladinskega filma, v katerem so predpubertetni otroci tisti, ki so iznajdljivejši, dojemljivejši in bolj bistri od svojih pubertetniških bratov ali sester, predvsem pa od staršev, tudi zato, ker pravih vsakodnevnih skrbi nimajo in se lahko povsem posvetijo tistemu, kar v danem trenutku pritegne njihovo pozornost.«
»Tretja zlata rola in 75.000 gledalcev, vse to mi veliko pomeni. Zadovoljen sem in ponosen, ker je Gajin svet dokaz, da je mogoče z žanrskim filmom nagovoriti široko občinstvo, ga zabavati in se ga dotakniti ter obenem odpreti pogovor o zelo resni in nevarni temi – o spletni zlorabi otrok in mladostnikov.«
»Upam, da bodo potencial Gajine zgodbe prepoznali tudi na TV Slovenija in Slovenskem filmskem centru, ki prav v teh dneh odločajo o sredstvih za Gajin svet 2.«