»literarni kritiki bralcu obravnavano delo dolžni predstaviti kot celoto, vse dobre plati, toda tudi morebitne neskladnosti in pomanjkljivosti, sicer kritika ne bi izpolnila svoje naloge.«
»Poštena in argumentirana kritika je danes potrebna še toliko bolj, ker živimo v svetu, ki prekipeva od hvale in superlativov, resnica pa je pogosto povsem nasprotna – v kolikor se sploh še potrudimo do nje.«
»Tuskulum Denisa Škofiča je daleč od tega, da bi nam vzbujal občutke domačnosti in udobnega zavetja, temveč nas z vsako prebrano pesmijo izstreli v svet divjine, v kateri prevladujeta prvinski strah in bolečina.«
»Tuskulum Denisa Škofiča je daleč od tega, da bi nam vzbujal občutke domačnosti in udobnega zavetja, temveč nas z vsako prebrano pesmijo izstreli v svet divjine, v kateri prevladujeta prvinski strah in bolečina.«
»Čeprav ponekod neenakomerno, Šerbedžijeva Ne okreči se, sine uspešno korespondira s tem časom primanjkljaja koncertnih in kulturnih vsebin, ki niso povezane s televizijo in internetom, ko so naši spomini, tako ali drugače, zgolj duhovna hrana in pomemben vir čustvenega življenja.«
»Čeprav je Ajda Bračič na začetku svojega literarnega ustvarjanja, je s prvencem Leteči ljudje brez dvoma pokazala stilistično raznovrstnost, eksperimentalno igrivost, intuitivno globokoumnost in nepretenciozno pisateljsko suverenost – vse to so vrline, ki jih pogosto ne zasledimo niti pri pisateljih, ki imajo za seboj že več kratkoproznih zbirk in romanov. Le pobožno si lahko zaželimo, da bi v tej smeri zasnovala tudi naslednje knjige.«
»To je brez dvoma delo zrele mojstrice, ki popolnoma obvlada svoja sredstva in se lahko osredotoča zgolj na podajanje zgodbe in na osvetljevanje likov.«
»Killers of the Flower Moon je monumentalno dolg film, ki se odvija v počasnem tempu, a točno ve, kam je namenjen, in niti sekunde ne zapravi. To je vijugasto delo stare šole, takojšnja ameriška klasika, skoraj steinbeckovska v svoji pozornosti na podrobnosti in svojem pravičniškem besu.«
»Trilogija Wolf Hall o 'zdrahah med angleškim dvorom in papeškim sedežem v 16. stoletju pa je samo še utrdil njen sloves izvrstne piske – tako izvrstne in tako samozavestne, da njen prozaistični slog mestoma postane naporen.«
»V romanu Zabubljena bomo težko našli rdečo nit zgodbe, saj gre bolj ali manj za nekakšne dnevniške zapiske ali razmišljanja glavne junakinje, ki se spopada z najrazličnejšimi miselnimi izzivi – od težav na delovnem mestu do osebnih frustracij z anatomijo telesa in lastnim videzom. Tako protagonistka Rita svoj značaj povezuje s penisom oziroma s prepričanjem, da manko lahko šele odpre vrata svobodi.«
»Drugi roman hrvaškega wunderkinda, germanista, sociolingvista, strokovnjaka za nacionalno identiteto in karatejskega prvaka Kristiana Novaka, je ob objavi v domovini postal literarna senzacija in 'dogodek', kakršnega je literatura dandanes le še redko zmožna generirati.«
»Čeprav ponekod neenakomerno, Šerbedžijeva Ne okreći se, sine uspešno korespondira s tem časom primanjkljaja koncertnih in kulturnih vsebin, ki niso povezane s televizijo in spletom, ko so naši spomini, tako ali drugače, zgolj duhovna hrana in pomemben vir čustvenega življenja.«