»Prostovoljne obveze ne prinesejo ničesar, to jasno kažejo izkušnje iz preteklih let. Podjetja, ki so se prostovoljno zavezala, da bodo oglase za nezdrave izdelke za otroke omejila, se teh obljub niso držala. Nasprotno, naredili so še več oglasov za t. i. junk food, kar se mi zdi neetično, to je pranje glav.«
»Po podatkih preiskovalne komisije je bilo od marca leta 2020 do letos izdanih več računov v skupni vrednosti več kot 55.000 evrov, ki jih je družbi Nova obzorja plačala stranka SDS.«
»Z oglaševanjem svojih svetovalnih programov naročnik oglasa v oglasu ni neposredno izražal svojih (verskih) prepričanj (npr. da nasprotuje pravici do splava). Iz vsebine oglasa ni bilo razvidno niti prepričanje, ki ga Zavod Živim sicer zastopa.«
»Predsedniku republike smo zaupali po merilih, ki so v zakonu dokaj natančno zapisana, imenovanje skrbniškega odbora, v katerem se pričakuje imenovanje uglednih strokovnjakov, ki poznajo delovanje in prihajajo s področij, ki so pomembna za delovanje javne radiotelevizije.«
»Seveda se lahko oglašujemo tudi brez objave teh del, vendar pa so nujna in pomembna za Dunaj – samo pomislite na Schielejev avtoportret iz leta 1910, to je eno njegovih ikoničnih del. Če teh del ne moremo komunicirati z javnostjo prek družbenih omrežij, je to nepošteno in frustrirajoče. Zato smo pomislili (na OnlyFans): končno jih bomo lahko pokazali.«
»Ustavite nasilno cepljenje proti covidu. Vsa cepiva imajo določeno stopnjo tveganja, verjamemo, da je pred samo uporabo cepiva potrebna razprava o njem, saj ne vemo, kakšni so dolgoročni učinki, to je prezgodaj in nevarno.«