»Z zaročenko Shannon imava svoje podjetje, ki ga skušava razviti. Želiva voditi zimske izlete, poleti pa bi prav tako rada ljudi vodila v naravo. Poleti je vse dvakrat lepše kot pozimi. To je najin veliki projekt. Veliko časa porabiva za to, da bi nama uspelo.«
»Sprva je bilo težko, ker podjetja zahtevajo številko socialnega zavarovanja. Povezana je z osebno izkaznico. Če te številke nimaš, imaš v nekaterih podjetjih težave. Znajdeš se v začaranem krogu, iz katerega se moraš rešiti.«
»Podjetje, za katero sem delal, je tisto leto slabo poslovalo, zato so me odpustili. Imel sem nekaj časa, da sem lahko razmislil, kaj si želim, Shannon pa je takrat pogosto delala od doma. Zato sva se odločila, da bova poskusila nekaj novega.«
»Elektrika je pozimi malo dražja, vendar so plače kar lepe. Zato brez težav preživiva. Povprečna mesečna plača je okoli 30.000 švedskih kron za 40-urni delovnik. To je približno 2800 evrov, kar je 100 evrov več kot na Nizozemskem.«
»Že ob lanski objavi lestvice Top 500 MSP smo ugotavljali, da je bilo pri vrhu kar nekaj podjetij, katerih dejavnost je bila povezana z elektrifikacijo in trajnostnostjo. Letos se ta trend nadaljuje.«
»Tri podjetja iz te regije so med prvo deseterico na nacionalni lestvici Top 500 MSP. Poleg tega je vseh 10 podjetij z vrha regijske savinjske lestvice najboljših MSP-jev prav domačih podjetniških zgodb. Savinjska regija tako de facto doživlja pravi podjetniški razcvet.«
»Rezultati pa: posodobitev poslovanja, visoka organizacijska kultura, inovacije, do okolja prijazni in kakovostni produkti z vrhunskim oblikovanjem in višjo ceno, povprečna 20-odstotna rast podjetja v zadnjih osmih letih, v devetih letih so prihodke s 17 milijonov evrov povečali na skoraj 57 milijonov, dodano vrednost na zaposlenega so s 30.000 evrov povečali na 68.000 evrov. Adria Dom je tako na svoji 20 let dolgi poti lansko poslovanje strnila z vsemi rekordi. Ker so zagnano delali tudi med epidemijo covida-19.«
»Njeni sodelavci jo opisujejo kot karizmatično, z neverjetno energijo, vizijo in pogumom, s katerimi je podjetje popeljala do v svetu priznanega 'trendsetterja' (narekovalca smernic) mobilnih in modularnih hiš in mobilnih šotorov.«
»Naše poslovanje so najbolj prizadela nenehna dviganja cen materialov in surovin, dolge dobavne verige, ki močno ovirajo organizacijo proizvodnje, prevoz iz Kitajske, ki je že v preteklem letu doživel drastičen dvig cen, dodatno pa še težka organizacija tega prevoza zaradi drastičnih covidnih ukrepov na Kitajskem.«