»TO)pot združuje umetnice in umetnike, teoretičarke in teoretičarje in radovedne sprehajalke in sprehajalce, ki hojo in poslušanje doživljajo kot prostorsko uresničitev kraja in telesa; kot praksi prebiranja, ustvarjanja, prizemljevanja, potopitve, vplivov okolja na človeka in človeka na okolje; kot izkušnji izvorne povezanosti in soodvisnosti z drugimi človeškimi in nečloveškimi bitji in svetom.«
»Umetnik se s tem večpomenskim delom navezuje na razstavni prostor in vzpostavlja optično interakcijo med sodobnimi elementi in historično arhitekturo, medtem ko zvočna komponenta tiktakajočih ur v akustičnem prostoru nekdanje kapele ustvarja 'skoraj nadzorovano zvočno kakofonijo'.«
»Obnoviti je treba načela strpnosti, sobivanja, odgovornega časovnega in prostorskega deljenja obstoječih ter smotrno načrtovanje prihodnjih kapacitet. Takšni napori imajo največji vpliv na kakovost življenja posameznikov in majhnih skupnosti, pomembno je, da delujejo skladno s celoto: družbo, grajenim okoljem in naravo. Prostor je tudi njihov.«
»Umetnik s preoblikovanjem in premeno uporabe materiala po eni liniji preobrača in premišlja stričevo zgodovino, po drugi pa samorefleksivno naslavlja lastno delovanje, ki ga obiskovalki_cu prav tako ponudi v premislek ob hoji po na novo postavljeni premikajoči se in nestabilni parketni površini.«