»Ne, koncept ni enak. Tudi katalog ni enak, kot je bilo predvideno na začetku. Ravno v tem je bila poanta in v javnosti se rado razume narobe, tudi ker je oportuno, da se naredi iz nedogodka dogodek, je prišlo do tega neljubega dogodka.«
»Najgloblji občutek ob njegovih delih je tišina, ko nas presunejo podobe, neposredne in iskrene. Ne potrebujejo razlage. Napolnijo nam dušo z mislimi ali pa nas spravijo v smeh, pa čeprav se ne zavedamo pravega sporočila, ker so nam okoliščine tako domače in posamezni tipi tako znani.«
»Ko je bil med fašistično okupacijo Ljubljane leta 1942 'brez sodbe ustreljen v Gramozni jami, smo izgubili neizprosnega in pronicljivega umetnika kritika, ki ni nikoli izgubil svojega človekoljubja', so še dodali.«
»Čeprav so bile njegove umetnine tekom celotnega opusa cenjene in nagrajene doma ter v svetu, lahko rečemo, da so Angeli Logarjev 'labodji spev'.«
»V ciklusu prek 3000 drobnih del malega formata je z njemu lastnim energetskim nabojem in s sproščeno risbo, z barvnimi svinčniki na črnem papirju, narisal refleksijo lastnega ustvarjanja skozi njegov čas.«
»Risbe so bile narejene iz avtorjeve ustvarjalne nuje in so odblesk celotnega likovnega raziskovalnega diskurza, ki ga je vseskozi vodil s samim seboj.«
»Čas pandemije je potrdil, da je pošiljanje umetniških del po pošti, kot je bilo to v osnovnem konceptu mednarodnega grafičnega bienala, še vedno relevantna praksa. Razstava odraža tudi medgeneracijski razpon med uveljavljenimi imeni in mladimi avtorji, ki šele začenjajo svojo umetniško pot.«
»Razstava prinaša zanimiv presek skozi sodobno grafiko. Na eni strani potrjuje, da ukvarjanje s klasično grafiko niti slučajno ne izključuje eksperimenta ter kombinacij z novimi tehnikami, tehnologijami in sodobnejšimi mediji, s čimer se znatno presegajo njene nekdanje prostorske in tehnične meje. Grafika poseže v prostor, zavzame tretjo dimenzijo kot tudi ekran, a njeno 'bivanje' in umestitev v digitalni sferi na tej razstavi nista izrecno izpostavljena.«
»Trenutno smo v fazi, da čakamo restavratorski načrt, ki ga dela Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije. To nalogo je naročilo ministrstvo za kulturo, ki je lastnik stavbe. Brez projekta celovite obnove se žal ne moremo ničesar lotiti.«
»Razstava je postavljena interaktivno, doživljajsko in animacijsko, da obiskovalca pritegne, še posebej pa mladega človeka, ker se nam je zdelo pomembno, da se sporočilo o pomembnosti domovine, domoljubja in pa sočasno kulture kot neke začetnice slovenske samobitnosti širi.«
»Mene je privlačil oder, mene so privlačili igralci, ki sem jih sčasoma pravzaprav vse poznala. Od Vladoše Šimčičeve do Galeta, predvsem pa sem bila očarana nad oblekami, ki so bile narejene iz padal. Ker takrat smo pač uporabljali edino to blago.«
»Upam, da bo ta razstava naredila tudi to, da bomo postali bolj vidni, da se bodo ljudje te naše zgodovinske pomembnosti začeli bolj zavedati in da bomo lažje skrbeli za to našo pomembno zgodovinsko dediščino in jo nadgradili.«
»Ko sem šel korak naprej, so bili tudi sedemindvajseti, osemindvajseti in devetindvajseti junij pomembni. Najprej žal žrtve na Škofijah, potem pogajanja. In ko sem pogledal vseslovensko gradivo, sem prišel do ugotovitve, da so se pogajanja začela v Kopru.«
»Zdi se mi, da tja tudi sodi, glede na to, da je cerkvica svetega duha na Javorci tudi nosilka znaka evropske dediščine.«