»Če so se v preteklosti umetniki pogosteje združevali na podlagi osebnostnih stikov, prijateljstva, partnerstva in presečnih likovno-vizualnih praks, se v zadnjem času povezovanje uresničuje še na podlagi neugodnih družbeno-ekonomskih situacij, gentrifikacije in nedostopnosti.«
»Feministka si lahko samo, če imaš svoj denar. Mislim, da je to prvi pogoj. Nekje lahko ženska pride do svojega denarja, nekje ne. Ampak ko imaš denar, imaš izbiro, prej ne, tako da je v prvi vrsti treba delati v neki kolikor toliko brezrazredni družbi, da bi lahko uveljavili tudi feminizem.«
»Umetnost je bila zgodovinski sodelavec v boju za svobodo in demokracijo, ker nam pomaga predstavljati svetove, ki še ne obstajajo, se spominjati grozodejstev, ki jih ne bi smeli ponoviti, in si predstavljati realnosti, ki jih tisti, ki imajo moč, ne želijo razkriti in nočejo, da bi jih mi odkrili.«
»Razstavljene slike predstavljajo potovanje skozi Caravaggievo izjemno življenje in prikazujejo njegovo umetniško preobrazbo od prvih del v Rimu do verjetno zadnjega, ko je upal, da se končuje njegovo izgnanstvo.«
»Pomemben del 'anonimne' in zamolčane evropske kulturne dediščine 20. in 21. stoletja, ki so jo ustvarile ženske, dejavne na področju arhitekture, gradbeništva, notranjega in industrijskega oblikovanja, krajinske arhitekture in urbanizma, ki so/veljajo za tradicionalno domeno moških poklicev.«
»Izbrana dela tako predstavljajo pomembnejše projektne stvaritve več generacij slovenskih ustvarjalk, ki jih je, upoštevajoč čas, razmere in vlogo ženske v času nastanka, treba gledati in ocenjevati z drugačnimi merili kot sicer.«
»Najpomembnejši stavek v pesmi je 'Kdaj nas bo izučilo'. Preostanek pesmi je malce kičast, vendar gre za globljo stvar. Ne razumemo, zakaj se stvari nenehno ponavljajo. Smo v podobni situaciji, kot je bila Nemčija leta 1933, grozljivo je.«