»Spomeniki po svetu padajo. Čas je za drugačna obeležja še tako preprostih življenj, ki so pogosto pozabljena v velikih zgodbah. Zato je razstava oltar moji osebni, a sicer širši javnosti neznani junakinji.«
»Najlepše ljubezenske pesmi so bile posvečene osebam, ki nam drugim ne pomenijo kaj dosti, pa nas vseeno nagovarjajo. Kdo je Prešernova Julija, kdo Dantejeva Beatrice? Umetnost je vselej subjektivna, osebna izpoved.«
»Na splošno mislim, da se bomo takoj, ko bo priložnost, da ljudje znova izkušajo umetnost na način, ki jim je blizu, v skupinah v družbi drugih ljudi, kjer sta mogoča pogovor z neznanci in spremljanje njihovih odzivov, vrnili k temu.«
»Naše delo mora, predvsem v svojih akademskih okvirih, ohraniti in negovati svojo naravnanost v imaginacijo in sposobnost preseganja realnega. Skozi pedagoško raziskovanje mora spodbujati poglede preko vsakdanjika, pragmatizma, rutine in posploševanja.«
»Ampak mora kot ena redkih institucij s tovrstnim privilegijem problematiko prostora razpirati, ji dajati širino, vizijo in čvrste vrednostne okvire družbe prihodnosti.«
»V naslovih, kot so Željezara Sisak, Silosi u severnoj Bosni ali Pista se njihov jasen propad ali usmerjen namen zrcali kot primer spomenika zgodovinskim izginotjem, nesrečam ali slutnji, izzivu ugaslih sanj.«
»Imam občutek, da so se prvotne zamisli tistih velikih žensk, ki so želele opozoriti, da je enakopraven položaj žensk v družbi naraven pojav, uresničile zgolj individualno, medtem ko celotna družba še zmeraj tipa v poltemi.«
»Nemški filozof in kulturni teoretik Peter Sloterdijk pravi, da je vsesplošno družbeno ozračje vse bolj pod vtisom 'neopuritanskega razpoloženja', vendar je hkrati očitna 'globoko segajoča pornifikacija komunikacije'.«
»Iz te nevarne mešanice je zrasel specifični laibachovski vizualni izraz, ki sloni na eksplozivni apropriaciji popularnih podob, pripadajočih raznim kulturnim okoljem z največkrat nasprotujočimi si ideologijami, kot so križ, skodelica kave, kovinar, jelen, bobnar.«