»Ravno v teh norih časih na začetku 21. stoletja, v časih grandioznosti, vseh teh velikih besed, velikih slik, vsega tega bleščanja, tega kiča, vsega tega manipulativnega mehanizma celotne družbe liberalnega kapitalizma, v resnici pozabljamo, kdo sploh smo, kaj nas osmišlja, od kod prihajamo in seveda posledično tudi kam gremo.«
»Vzhodni vladi, ki je še posebej aktivna prav na tem (arhitekturnem, op. P. B.) področju, je treba vzeti iniciativo.«
»V imenu Slovenije sta v projektno delo vključena predstavnik mnistrstva za kulturo, direktorata za kulturno dediščino, in direktorica Muzeja novejše zgodovine, dr. Kaja Širok, ki koordinira skupino slovenskih strokovnjakov s področja in sodeluje tudi kot oblikovalka razstave.«
»Za svoje fotografije pravi, da so nekakšni 'vizualni haikuji', v katerih gledalcu nikoli ne želi neposredno ponazoriti jasnega, prepoznavnega in izdelanega pogleda na prizor, ampak se mu zdi bolj silovit bežen namig na obstoj nečesa nejasnega ali nedoumljivega.«
»Fotografije ne uporablja zato, da bi prikazal podobo, ki jo vidi, ampak kot meditacijo o podobi in vlogi prikazanega, obenem pa za vzpostavitev dialoga s predstavljenim.«
»Ker je Leicester pokazal močen interes za kulturne dejavnosti in privabljanje preteklosti, je bil organizatorjem dogodka privlačen, saj ima potencial privabiti široko občinstvo.«
»Na tak način – torej sami zase, drug ob drugem – so kot dragoceni študentski izdelki izpostavljeni na policah v našem seminarju na fakulteti, kjer jih dnevno opazujemo, se o njih pogovarjamo, jih prestavljamo in sestavljamo v raznolike kompozicije. Interpretacije in asociacije ob njihovem opazovanju so tokrat prepuščene vam.«
»Življenje ga je zaradi okovov vojne, kot tudi po lastni volji, vodilo v različne evropske kraje. Pilon je sprva uporabljal realistično upodabljanje, kmalu pa se je začel preizkušati v različnih sodobnih pristopih.«
»Poteza se tedaj zmehča in zreducira na najosnovnejše, motivika se sprosti v prizorih iz pariških kavarn, v portretih zanimivih pariških likov in številnih aktih.«
»Zdaj z gotovostjo vemo, kdo je bila 'mariborska Mona Liza'. Veseli smo, da nam je to razkrila sestra pokojnega modela in da je pri tem odigral vlogo posrednika mariborski časnik Večer.«
»Nada je bila v času slike stara 13 let, v črno pa je odeta zaradi smrti svoje mame. Kot motiv za sliko je bila izbrana naključno zaradi svojih zanimivih potez in videza. S temi informacijami sem vam želela predstaviti model slike, ki pa je širši javnosti neznan.«
»Veliko ljudi, ki so videli razstavo, me ni povprašalo le po povezavi med dedkovimi in mojimi deli, temveč jih je predvsem zanimalo, ali jih je bilo treba vključiti oziroma zakaj se mi jih je zdelo pomembno vključiti.«