»Zanima me nenavadna atmosfera doma za starejše, ki niha med poetičnostjo in nekim višjim spoznanjem, povezanim s starostjo in otroškostjo, ki se človeku vrača v obdobju, ko sam ne more več skrbeti zase.«
»Živimo v času, ko je odsotnost empatije v medčloveških odnosih eden najbolj perečih problemov današnjega sveta. (...) Pomembno se mi zdi povedati zgodbo, v kateri polno zaživijo človeški odnosi in kjer se spet vzpostavi občutljivost za drugega kot pomembna vrednota današnje civilizacije.«
»Postaja film iz dneva v dan bolj aktualen. Pa ne zato, ker bi bil danes v Evropi problem beguncev in migracij večji, kot je bil pred leti, temveč zato, ker smo mi iz dneva v dan vse manj človeški.«
»Pred leti, ko je bil stric še živ, sem ga pogosto hodil obiskovat v dom za upokojence, kjer je živel. S težavo se je spominjal aktualnih dogodkov, po drugi strani pa je živo pripovedoval o dogodkih in podrobnostih, ki so se zgodile pred tridesetimi ali petdesetimi leti. Drugo posteljo v njegovi sobi je zasedal starec v nenehnem stanju nezavesti. Ganili so me ranljivost teh ljudi, njihovi sporadični nasmehi in otroškost, s katero so dojemali stvari okoli sebe.«
»To je zgodba o ljudeh, ki so izgubili stik s pomembnimi stvarmi v življenju, kot je družina. Je film o ljudeh, ki se bojijo spet vzpostaviti ta stik, hkrati pa ga obupno potrebujejo.«
»25 let po tem, ko je bil slovenski film Oblast nagrajen z berlinskim zlatim medvedom, sem spoznal, da se je naše življenje na mnogih področjih spremenilo. Edino, kar je ostalo enako, je bilo to, da je oblast ostala nepismena.«
»Lahko noč, gospodična ni zgodba o mladem dekletu, ki bi iskalo svojega princa na belem konju, ampak nekaj precej subtilnejšega in večplastnejšega: odgovor na tisto neslavno vprašanje, Kaj se je zgodilo potem?«
»Težko je bilo izbrati zmagovalca, videli smo šest zelo različnih filmov, vsi so nam bili zelo všeč. Igor in Rosa na zelo drugačen in lep način prikazuje enotnost smrti in življenja.«
»Kombinacija temnega humorja in motečih slik, posnetih z izjemno stopnjo obrtništva, ki spominja na dela mojstrov animacije za odrasle, kot so Jan Svankmeyer ali brata Quay.«