»Glede na to, da je Urška Klakočar Zupančič predsednica državnega zbora, ki je policiji prijavila svojega poslanskega kolega. Glede na to, da je to oseba, ki zase govori, da ima vrhunsko pravno znanje, o katerem se ne sme dvomiti in da je bila celo sodnica, jo na podlagi vseh teh dejstev in na podlagi sodbe pozivam, da odstopi z mesta predsednice državnega zbora.«
»Nesporne navedbe tožilstva dokazujejo, da je obtoženec posameznike, povezane s tem primerom, nadlegoval in jim grozil. Obtoženec ni sporočal le tega, da je po njegovem prepričanju postopek nezakonit, ampak tudi, da so vsi vpleteni lažnivci in banditi ali da si zaslužijo smrt. Takšne izjave predstavljajo neposredne grožnje.«
»Sinoči smo ugotovili, da je v vašem filmu prisoten tudi Kevin Spacey in da je to njegov film po sodnem procesu. Osebje z menoj na čelu je zgroženo, da se nas omenja v isti sapi z njegovim novim filmom ali premiero.«
»Sodišče je v celoti ugodilo našemu tožbenemu zahtevku. Za vsakega od staršev je moji stranki dosodilo 35.000 evrov in obresti, ki tečejo od dne vložitve tožbe (19. februar 2021) do plačila.«
»Čeprav tako evropsko kot slovensko pravo zahteva, da naprave, ki povzročajo tveganje večjih nesreč, ne obratujejo brez posebnega dovoljenja, se je Kemis zaradi pasivnosti pristojnih državnih institucij izognil že samemu postopku.«
»Pasivnost in neodgovornost pristojnih, je pripeljala do nevzdržne situacije, da Kemis nadaljuje obratovanje pod enakimi pogoji kot pred požarom, pri tem pa nima interesa, da bi se presodila skladnost njegovega obratovanja.«
»Pravnomočnost okoljevarstvenega dovoljenja torej ni absolutna. Če dovoljenje ali naprava ne izpolnjuje zdaj veljavnih pogojev, pa je to razlog za spremembo ali odvzem dovoljenja.«
»Pomembne arheološke informacije so za zmeraj izgubljene, in čeprav nekateri dokazi morda ostajajo, sta pomen in vrednost poškodovanega dela spomenika bistveno zmanjšana.«
»Pozdravljamo odločitev sodišča v tej zadevi, prvi, ki smo jo predložili v skladu z razdelkom 28. Zakona o starodavnih spomenikih in arheoloških območjih iz leta 1979.«
»To ne pomeni, da bodo na udaru vsa umetniška dela, ki so nastala s področja umetne inteligence, predstavlja pa pomemben precedens pri uporabi nove tehnologije za ustvarjanje umetniških del.«