»Sodobne umetnice so bile vedno podcenjene in premalo zastopane. V zadnjih letih je bil dosežen pomemben napredek, saj je trg postopoma začel priznavati pomembnost in vrednost njihovih del, vendar smo še vedno daleč od enakopravnosti.«
»Miha Maleš je tako v obvladovanju grafičnih kot tudi slikarskih tehnik obogatil slovensko umetnost s sodobnim pristopom, ki se je kazal v intenzivnem koloritu ter v hitrih in vzvalovanih linijah.«
»Muzeji morajo pripovedovati številne zgodbe in obiskovalca ne smejo prepuščati samega sebi s predpostavko, da je sam odgovoren za razumevanje del. Takšen pristop je napačen.«
»Star tip muzeja, kjer so kazali samo objekte in nič drugega, včasih celo brez napisov, saj so obiskovalci dela poznali iz šole, ne deluje, saj te družbe ni več. Ne moremo voditi muzejev za družbo, ki je ni več.«
»Zdi se nam fino, da se znotraj mesta povezujemo in da se tudi Lutkovno gledališče Maribor in Kulturna četrt Minoriti pridružimo prostorom, kjer gostuje ali domuje odlična sodobna vizualna umetnost.«
»Super nam je, da se na ta način odpremo, da pridejo ljudje, predvsem mladi, in morda celo začnejo negovati željo, da bi delali v takem studiu, v takem mestu, ne pa da hodijo v Gradec, Zagreb ali še kam drugam. Tudi v tem mestu namreč znamo delati dobre stvari.«
»Gre predvsem za vizualna umetniška dela, ki nas bodo popeljala skozi svet pošastnih prikazni, demonov in frikov ter občutka strašljive nočne more, ki nas danes spremlja celo v resničnem življenju: včeraj covid, danes vojna, kaj nas čaka jutri?«
»Arhetipski gozd tokrat predstavlja območje disociiranih medčloveških odnosov, po katerih se pomika volk-umetnik in išče lastno etiko – integriteto, ki bi združila sociološko realnost družbe, ki ji pripada in njegov uporniški nagon.«
»Širok razpon tematik je smiselno zaokrožen in detajlirano realiziran v izpovedni meditaciji o eksistencialnih vprašanjih, razširjen z edinstvenim umetniškim jezikom pojmovanja odnosa med človekom in njegovim okoljem.«
»Varuške, varnostna vrata za otroke, napihljive konstrukcije, igrače in vodne fontane obrnejo razstavno strukturo na glavo in postavljajo vprašanja o času, prostem času in delu.«
»Apofenija je strukturirana kot organizem oživljajočih celic, ki odpira prostor prihodnosti, kot prostor brez človeka, v katerem umetna inteligenca svojo namenskost osmišlja skozi pozabljene podobe trajanja, minevanja in bivanja.«
»Moment uprizoritveni dogodek razume kot zavezo, da se srečamo v skupnem prostoru ob istem času. Govorimo o realnih fizičnih prostorih, o živi prisotnosti. Apofenija/1 izziva to pozicijo.«
»KonS.mb si je v kontekstu razvijanja izobraževalnega ekosistema in delavničarskega vozlišča v mestu ob Dravi oziroma v kontekstu raziskovalnega laboratorija za robotiko in urbano transformacijo želel graditi mostove, iskati sodelovanja in povezovanja ter soustvarjanja novih prostorov s čim več lokalnimi deležniki in institucijami znanja, kulture, umetnosti in gospodarstva.«
»Umetnost nam je v preteklem letu ponudila prepotreben užitek in umik, pomagala pa nam je tudi pri ponovnem povezovanju med seboj in s svetom okoli nas, kar na različne načine ponazarjajo prakse štirih umetnikov v ožjem izboru.«