»Pravi film Marilyn Monroe se je začel šele po njeni smrti. K nam je prispel v obliki njene življenjske zgodbe. In bil je mnogo zanimivejši, presenetljivejši in ganljivejši kot katera koli od njenih hollywoodskih produkcij.«
»Družinski kapital je pomembno določal usodo igralk v Hollywoodu. Najslabše so jo odnesle igralke, kot je bila Marilyn Monroe, ki je v brutalni sistem pribežala iz še brutalnejšega odraščanja.«
»Z uporabo pojma funkcionalne fiksacije (uporaba predmeta le v skladu z njegovim namenom) v človeških interakcijah in v igranju (družbenih) vlog umetnica razkriva meje, kjer konvencionalna uporaba rutine postane patološka.«
»Podobno kot v drugih večjih mestih tudi slovenska skupnost v Clevelandu, ki že dolgo ni več tretje največje 'slovensko mesto', ohranja stebre etnične in kulturne identitete prek dejavnosti narodnih domov, društev, župnij s sobotnimi šolami slovenskega pouka, bratskih podpornih organizacij, rekreacijskih centrov, muzejev, časopisov in radijskih oddaj.«
»In čeprav večina članov predstavlja že tretjo ali četrto generacijo migrantov, na tak ali drugačen način ohranjajo slovensko etnično identiteto. Vendar je Slovencev, ki so na različnih področjih pustili svoj pečat v ZDA, še veliko več.«
»Nas, družbo, čaka veliko dela. Ne, nismo imuni, izolirani, odrezani od sveta in ni res, da se predsodki, ki so se gradili in krepili skozi stoletja, niso dotaknili naših krajev.«
»Pogosto slišim, da pri nas rasizma ni. Morda je tako zato, ker ga povezujemo le s hudimi nasilnimi obračunavanji, kot jih poznajo v ZDA, in ker pozabljamo, da je nestrpnost na podlagi polti le ena od oblik rasizma. Naša družba ni izjema.«