»Tisto, kar je grozno, je to, da je očitno ekipa nekdanjega SKB-ja slabo pripravljena oziroma niso ljudje inštruirani tako, da bi bila vsa stvar operativna. In posledica je, da vse skupaj zamuja, ves poslovni promet, vsaj kar se nas tiče. Najbrž nas je takšnih vsaj nekaj tisoč.«
»Mi na neki način lahko preživimo tudi z zamudami. Hvala bogu naše terjatve oziroma terjatve naših dobaviteljev niso tako grozne, da bi bili zneski z zamudami in obrestmi zelo veliki. Drugi imajo verjetno s tem veliko večje težave.«
»Apeliramo, da je komunikacija pri tem kar se da odprta in natančna, da se zagotovi, v kakšnem času bodo zadeve rešene in da se seveda tudi zelo jasno pove, da se bodo potrudili oziroma da bodo sanirali nastalo škodo iz naslova nemotenega poslovanja.«
»Zakaj nekateri uporabniki niso izvedeli, kdo so skrbniki njihovih računov, koliko je takšnih primerov, ali ima banka dovolj kadra, da razreši te težave, in predvsem, kako ublažiti poslovno škodo, ki morda nastaja ob začasni nedostopnosti podjetniških računov, so še odprta vprašanja.«
»Žal srednjih šol ni nihče nič vprašal. Kadar se uvajajo spremembe voznih redov, bi bilo nujno, da se srednje šole vpraša, kdaj začenjamo s poukom, kdaj zaključimo s poukom ter iz katerih smeri se vozijo naši dijaki ter koliko jih je. Te podatke imamo in bi jim jih seveda v anonimizirani obliki tudi posredovali.«
»Koliko smo uspeli do sedaj raziskati, je do poslabšanja razmer s prevozi prišlo, ker je s 1. julijem 2024 prišlo do zamenjave koncesionarjev in težave so se pojavile kot posledica neustrezne komunikacije o zasedenosti posameznih linij na nivoju stari koncesionarji–novi koncesionar–Družba za upravljanje javnega potniškega prometa.«
»Na relaciji Zagradec-Novo mesto, morajo dijaki, ki obiskujejo Kmetijska šola Grm, presedati trikrat. Prej so za prevoz potrebovali pol ure, zdaj rabijo eno uro in tri četrt.«
»Ob vsakem začetku novega šolskega leta prevozniki v prvih dneh rešujejo različne situacije z relacijami, urami odhodov in zasedenostjo. Letos pa so te težave ob menjavi sistema postale vidnejše, saj se koncesionarji soočajo z izzivom izvedbe večjega števila relacij.«