»Ocenjujemo torej, da naši kupci z uveljavljenjem kuponov, popustov in drugih ugodnosti nimajo težav. Enako velja tudi za starejše kupce, ki običajno uporabijo fizično pika kartico in na ta način lahko uveljavljajo vse veljavne kupone in popuste, tudi tiste ob četrtkih, ko veljajo posebni popusti za upokojence.«
»Nakupovanje brez kartic zvestobe, zbiranja pik ali uporabe digitalnih kuponov pomeni hkrati tudi manj dodatnih stroškov za računalniško podporo, programsko opremo, kadre in komunikacijo.«
»Razmišljamo o tem, da bi spreminjali lokacije, da se ne držimo samo osrednje Slovenije. Da trgovci ne bodo vedeli, v kateri regiji, kateri dan, lahko pa bodo predvideli teden.«
»Ko en trgovec prodaja štruco po 19 centov, jo potem tudi drugi in tu ni nobene zarote, ampak gre za sistem, kakršen je, da iščemo najnižje cene, jaz nisem naklonjen projektu, kakšen je zdaj.«
»V tem letu smo ugotovili, da ta popis omogoča številne prilagoditve in tako bo tudi v prihodnje. Po regijah ni bistvenih razlik v cenah posameznih prehranskih izdelkov.«
»Prihaja do totalnega izkrivljanja, stvar je nekorektna, nepoštena. Res trgovci naročijo za 200 kilogramov, v trgovine dajo po takšni ceni, popisovalci pridejo in vsi so srečni.«
»V tem ne vidim smisla, težko bi rekla, od kod takšna cena, kdo je takšno ceno popisal. Cene, ki jih potrošniki vidijo, so cene, po katerih trgovina prodaja izdelke.«
»Menimo, da je ukrep dosegel svoje pozitivne učinke, saj je zniževanjem cen v osnovni košarici omogočil najranljivejšim skupinam dostop do hrane po dostopnih cenah.«
»Gotovo so trgovci rezultate tudi izkoristili sebi v korist, ampak želeli smo doseči to, da ponudijo 15 izdelkov po nizki ceni znotraj ponudbe vseh izdelkov, ki jo imajo. To smo dosegli.«
»Izkušnje in tudi osnovna ekonomska logika namreč kažejo, da ima večje povpraševanje po posameznem materialu, storitvi za posledico višanje cen. S tem pa se ne samo višajo dobički trgovcev, temveč se tudi marsikomu oteži dostop do prepotrebnega materiala. Popolnoma nesprejemljivo je, da bi trgovci povečano povpraševanje, na primer po gradbenem materialu, ki je posledica potrebe po sanaciji bivalnih prostorov, izkoristili za višanje cen.«
»Bilo bi prav in solidarno, da tisti trgovci, ki lahko, znižajo svoje cene, svoje marže in tudi na ta način prispevajo k hitrejši sanaciji stanovanjskih objektov ljudi in prostorov gospodarskih družb. Višje cene utegnejo namreč marsikje zelo otežiti in zavleči sanacijo bivalnih površin.«
»Zaradi teh aktivnosti bo v prihodnosti poostren nadzor kot tudi možnost spremembe metodologije obveščanja trgovcev.«
»Sveže posneto mleko za 38 odstotkov, maslo za 37 odstotkov, kruh se je v enem letu podražil za 17 odstotkov, meso za 20 odstotkov. Pri hrani in brezalkoholnih pijačah ni nobene stvari, ki bi jo lahko izpostavila, da se je pocenila.«
»Če so opazili, da je proizvajalec zmanjšal količino in izdelek na videz zgleda enak in je cena ostala enaka, nam to lahko pošlje preko spletnega obrazca na naši spletni strani.«