»Nenehno razmišljam o tem, da se bo enakopravnost moških in žensk zgodila, ko bomo dovolili enakemu številu neumnih žensk biti na vodilnih položajih, kot to zdaj dovoljujemo moškim.«
»Vmesni prostor in njegovo spremenljivo materializacijo, ki se pojavlja znotraj procesov sprememb iz vsakodnevnega življenja.«
»Delo odlikuje zanimiva konceptualna naravnanost, v kateri združi banalni ready made s podobo morja, s sladko vsebino vred, v repetitivno podobo.«
»Še posebej nas veseli to, da na letošnji Castri sodeluje več kot dve tretjini novih akvarelistov z vsega sveta.«
»Festival želi raziskovati kritična vprašanja našega časa, predstaviti različne perspektive mladih in uveljavljenih fotografov ter vizualnih umetnikov z vsega sveta, razstavljati, promovirati, podpirati in spodbujati ustvarjalnost slovenskih ter mednarodnih umetnikov in graditi močno in trajno stičišče sodobne fotografije.«
»Po besedah organizatorjev je Kranj edinstveno mesto za gostovanje festivala fotografije. Srednjeveška zgodovina mesta 'se plemeniti z angažirano ustvarjalnostjo našega časa in z inovativno umetnostjo za prihodnost.'«
»Ker ima gledališče svojo specifiko, smo razvili nov dražbeni model draženja gledaliških predstav, ki omogoča dražiti predstavo tako, da gledalci obenem gledajo predstavo in so v istem trenutku tudi potencialni kupci na dražbi. Dražba tako intervenira v predstavo, s čimer se ustvarjajo novi konteksti, novi pomeni predstave.«
»Čeprav morda nisi dal denarja, si del igre, s tem, da si dvignil roko, si sodeloval. Ta performativnost življenja in ekonomskega sistema je najbolj intrigantna. In ekonomski sistem je tu bolj fikcijski kot gledališče.«
»Ni naključje, ker je intuicija narekovala, da svet drvi v scenarij predstave. Nisem je izbrala izključno zaradi tematike, kolektivnost Betona Ltd, njihov modus operandi, ustvarjanje gledališča, je umeščen v mojo ideologijo prihodnosti sveta.«
»Včasih me lahko prebrane knjige in ogledi predstav spremenijo, občutim, da postanem drug človek. Potem pa se zgodi nekaj ... pozabim in ne vem več, katere knjige sem prebrala in katere predstave sem videla. To je hipno.«
»Ta lokalizacija je ključna za gledališče, ker lahko umeščamo stvari, čeprav se morda ne zdijo resnične. V gledališču se večkrat počutimo ali pa prevladuje mišljenje, da se igramo, jaz pa bi rada poudarila, da je vse popolnoma zares.«
»Tudi z vidika trajanja predstave je mogoče, da bo kakšen dan trajala uro in pol, drug dan tri ure, spet drugič pa štiri ure. Vse skupaj bo odvisno od tega, kam se bomo tisti dan odpravili in na kakšen način.«
»Čas pa mineva in mineva … Otožna ob izgubljenih iluzijah, neutolažljivo žalostna ob smrtih, zrem v modro ravnino: morje ne obžaluje neštetih smrti valov, ki nenehno ponikajo na sipkem pesku obale, morje ve, da se v duši oceana rojeva nov vzgib, bodoča jata valov, neštetih, ponavljajočih se, med seboj v sorodu, a neponovljivih in enkratnih v naraščanju in usihanju, prelepih valov v živosti modrega življenja! Da mi je dano biti val!«
»Rodi me vsak dan drugačna zora, upajoč vdih, hvaležen izdih. Telo se ponižno dvigne v pokončen položaj. Radostim se človeške drže. Ni samoumevna. Čuvala jo bom. Ne smem pogledati navzdol, spodaj je preteklost, le majhen spust oči me lahko zamaje. Prihodnost? Zavisi samo od ravnovesja zdaj.«
»Da s svojim ustvarjanjem išče dušo v sintetičnih zvokih, pri tem pa ključen člen predstavljajo sodelovanja s širokim naborom glasbenikov, fotografov, režiserjev, animatorjev ter drugih kreativcev z vseh koncev in krajev.«