»Negotova in pogosto krhka narava prihodnosti je po njunem mnenju odvisna od naše sposobnosti skrbnega upravljanja naravnih virov in postprodukcije, kar odraža našo nenehno željo po spreminjanju in preoblikovanju sveta.«
»Navdaja jih pridih vsebinske in likovne temačnosti, v njih se skriva žanrska subverzija, obskurnost, grotesknost, upor, zajebancija, zvit humor in strah, dvoumnosti psiholoških stanj in sramu, občutki nelagodja, vaginalne tekočine, sprevržene fantazije, spreminjajoči se odnosi, fluidne identitete, občutki varnosti v kolektivni povezanosti, razmerja med prisotnostjo in odsotnostjo entitet, utopija dotika, nadrealistične mase podob, prelisičena eksistenca …«
»Umetnika se v zaprtem prostoru galerije soočita z delom in razmišljanjem drug drugega ter ob tem spoznata nekaj bistvenega: da je v njunih izrazno povsem samosvojih delih vedno prisotna komponenta, ki presega posameznika – nekaj splošno človeškega, kar različne poglede povezuje v skladno celoto.«
»Nisem mogel pobegniti in se izolirati v intelektualnem slonokoščenem stolpu. Zdelo se mi nujno iti na ceste ter dokumentirati in komentirati družbeno-politične razmere v moji državi v težkih časih.«
»Tisti, ki so njegova dela narobe opredelili, niso iskreni glede intence dela ali prakse umetnika, ki je izrazito miroljuben ustvarjalec.«