»Lahko bi naredil tudi desetletni odmor. Potem bi končno imel čas, da bi se prebil skozi 'staro' umetnost – da bi vse prebral, poslušal, si ogledal. Vendar, kaj naj rečem? Sem vendar sam eden od njih.«
»Globalni kapitalizem se s hiperprodukcijo tudi na gledaliških odrih – in paradoksalno tudi s klasičnimi teksti – ponovno in še vedno bojuje za zmago svoje ideje. Politični poskusi, ki napovedujejo zlom njegove prevlade, zato terjajo strokovno razpravo z ustvarjalci.«
»Instalacija se bo sčasoma preoblikovala. Najprej se bodo v umetniško delo naravno naselile različne oblike življenja, ki bodo v njem našle svoj dom.«
»Projekt z naslovom, konceptom in izvedbo ustvari harmonijo čudenja in izpraševanja, ki nas sočasno razpne med dve perspektivi – kot ustvarjalce, osvajalce v vesolju in kot prebivalce te nenavadne rotirajoče sfere, kjer se počutimo tako veliki kot tudi nepomembni.«
»Resnično pomemben je trenutek, ko slavimo umetniško osebnost iz prve generacije slikark, ki so se izšolale na ljubljanski Akademiji upodabljajočih umetnosti, danes ALUO, in so svoj celoten opus posvetile ilustraciji. S podelitvijo nagrade Riharda Jakopiča za življenjsko delo Ančki Gošnik Godec še dodatno poudarjamo njen zgled in nujo, da se kontinuiteta bogatenja ilustratorske s slikarsko prakso ne prekine.«
»Njeno videodelo Apartment 102, v katerem je spregovorila o nasilju nad ženskami na Balkanu, je bilo pred petimi leti razstavljeno v Moderni kot del zadnjega trienala sodobne umetnosti U3, prav tako pa njeno delo, ki se navezuje na vprašanje feminizma na Balkanu, uvrščeno v trenutno razstavo Vedno na voljo.«
»Kot svetopisemski preroki se spopadate s stvarmi, ki so včasih neprijetne; kritizirate današnje lažne mite in nove idole, njihovo prazno govorjenje, zvijače potrošništva, sheme moči.«
»Dvoje vzajemno povezanih stebrov so temelji projekta: (i) vzpostavitev pogojev za umetnike, da s pomočjo trajnostnih praks ustvarjajo tovrstno umetnost, ki spodbuja sočutni odziv do nečloveških bitij in narave ter tako učinkovito vključujejo trajnostne metode v svojo umetniško produkcijo; (ii) potreba, da umetniki in drugi delavci v kulturi tudi sami postanejo hkrati rahločutni in trdoživi posamezniki, ki so opolnomočeni za soočenje z družbeno in ekonomsko krizo po pandemiji.«
»Zelo presenečeni in z velikim razočaranjem smo s spletne strani beneškega bienala izvedeli, da bo Islamska republika Iran med zastopanimi državami, kjer jo bosta predstavljala kurator in umetnik po izboru iranskega režima.«