»Da ne bodo samo 'skrolali' po internetu in brali članke na Wikipediji. Pomislite nase, koliko krat preberemo članek na Wikipediji ali v drugih medijih in ali si ga potem zapomnimo?«
»Nekatere države so morda prehitro šle v to digitalizacijo. Izkazalo pa se je, da to ni dobro, ker so bili potem rezultati na mednarodnih preizkusih znanja slabši.«
»Raziskave kažejo, da si bolje zapomnimo, če se učimo iz fizičnih knjig, da imamo veliko boljšo časovno predstavo. Tako da ne, ne opuščamo fizičnih knjig, želimo potegniti najboljše iz obeh svetov.«
»Kupci so bone radi unovčevali tako v naši spletni kakor v fizični knjigarni, pri čemer se nam zdi posebej zanimiv zelo širok nabor naslovov, ki so jih kupovali.«
»Tako se zadnje dni dobri dve tretjini učbenikov in delovnih zvezkov prodata s koriščenjem bonov 21, kar je poseben izziv tako za starše, kot naše prodajno osebje.«
»V delu do univerzitetnega izobraževanja bi želel poudariti potrebo po oblikovanju bele knjige, to je strateški dokument delovanja šolskega sistema, mogoče smo presenečeni, da tega dokumenta še nimamo za naslednjih 10 let.«
»Iz tega sledijo načrti o določenih brezplačnih zadevah, kot so malice, učbeniki, tudi v vrtcu deloma itd. Želja je, da so otroci čim bolj enaki, vprašanje pa je, kako se to potem izpelje, kakšen obseg finančnih sredstev potrebujemo, ampak osnovna ideja je zelo jasna.«