»Vprašanje je, ali bodo učitelji želeli recimo oceniti enako število standardov, kot so jih ocenili prej z več ocenami. To lahko pomeni, da bodo morali zdaj v eni oceni ocenjevati večje število standardov znanja, kar bi lahko privedlo do tega, da bodo testi mogoče težji.«
»Gre za mednarodno perspektivo, nismo ujeti samo v svoj kontekst, svojo učilnico, umetna inteligenca je nekaj, kar nima meja in širše perspektive so nedvomno pomembne, vedno bolj globalno pa postaja tudi izobraževanje.«
»Projektu smo izbrali naslov 'Učinkovito, vključujoče in etično oblikovanje umetne inteligence v izobraževanju.' Tu so učitelji, izobraževalci najpomembnejši igralci in na tej konferenci naj bi našli uporabne informacije in smernice za njihovo nadaljnje delo.«
»Naše dijake moramo ozaveščati o dobrih in slabih straneh umetne inteligence, a vsekakor jo moramo vključiti v učenje v tem stoletju. Umetna inteligenca pride v poštev tudi pri učenju jezikov, vendar moramo dobro razmisliti, kako jo uporabiti.«
»Evropejci še vedno učne vsebine gradimo na naš način, s srčnostjo, disciplino, Azijci pa uporabljajo veliko tehnologije, zato sta mreženje učiteljev in izmenjava dobrih praks med celinama toliko pomembnejša.«
»Organizacija združenih narodov za izobraževanje, znanost, kulturo prizadeva za sodelovanje na globalnem nivoju. Organizacija se zelo osredotoča tudi na tehnološki razvoj v okviru šol, in UNESCO si prizadeva, da se pri uporabi umetne inteligence v šolah, pri pouku, zelo pazi na človeški faktor, na upoštevanje človekovih pravic in etike.«
»Verjamem, da boste v dediščini prejšnjih generacij znali prepoznati tudi tiste vrednote oziroma civilizacijske dosežke, ki jih je vredno negovati, še več, jih neustrašno braniti. Pri tem imam v mislih poleg prispevka na tehnološkem in znanstvenem področju tudi človečnost, sočutje, prepoznavanje pomena bivanja v skupnosti in zavzemanje za mir.«
»Po več letih uporabe delovnih zvezkov sem opazila, da veliko otrok doživlja ob tem frustracije. Namreč vsi otroci niso sposobni rešiti toliko nalog in potem so kar naprej dobivali občutek neuspešnosti.«