»Vesela sem, da lahko rečem, da cilj izgradnje odseka od Velenja do Slovenj Gradca ostaja junij 2028. Potek gradnje budno spremljamo, saj se pri velikih projektih vedno najdejo izzivi. Ampak se jih ne bojimo.«
»Vrednostno morda še nismo čisto na polovici, ampak glede na to, da so betonerska dela v predorih bistveno dražja, pa še dokončuje se tretja faza same železniške opreme, ocenjujemo, da se polovici približujemo.«
»Opozarjamo, da je sprejetje državnega lokacijskega načrta za dvotirno progo bistven del tega projekta in da je prenos investitorstva z DRSI-ja na 2TDK bistvenega pomena. Ni vseeno, kdaj se to zgodi. Ne vemo, kdaj bo.«
»Čeprav bo ta dodatni tir umeščen tako rekoč ob drugem tiru, je treba izpeljati vse prostorske, okoljske in drugačne preveritve. Naš cilj je, da se začne graditi v letu 2026.«
»Tudi državni prostorski načrt je sprejet za dvotirno progo, tako da v srednjeročnem obdobju, nekje kmalu po letu 2030, smo prepričani, da bo celotna proga dvotirna.«
»Vlak po tej novi progi naj bi se zapeljal nekje sredi leta 2023. Mislim, da bo to velik prispevek k izboljšanju železniške infrastrukture v državi.«
»Na delovni dan naredimo povprečno 12 metrov betonske obloge. Skupno je 121 takšnih korakov, da pridemo na drugo stran predora, nato pa sledi namestitev strojne opreme in elementov zgornjega sloja železniške proge.«
»Tudi tu je bilo več zanimivih izzivov. Imeli smo sedem betonaž, kjer smo v sklopu ene betonaže vgradili več kot 1500 kubičnih metrov betona, kar je po mojih podatkih največ v eni betonaži v Sloveniji. V eni betonaži je bilo torej več kot 200 tovornjakov betona.«
»Tudi zahodna obvoznica je vključena v proračune za leti 2023 in 2024. Iščemo možnosti, da bi stvari še nekoliko pospešili, tako da bi se gradnja teh treh odsekov, ki so zdaj predvideni, končala namesto leta 2026 v letu 2025.«
»Krivda mora biti dokazana zakonito, ne kot v pravljici. Ob upoštevanju dejstev bo dokazano, da se je most zrušil zaradi napake pri gradnji, ki je ostala skrita.«
»1200 ljudi je resnično dalo vse od sebe. In s tem hočem povedati, da so garali 24 ur na dan vsak dan. Ustavili so se samo na božič. Premagali so velike težave, od tistih s prahom do novega koronavirusa. A nazadnje smo dosegli izjemen rezultat. Vsem vam izrekam zahvalo.«
»To je simbol Italije, ki trdo dela in se ne pusti, da jo težave potrejo. Iz Genove je posvetil žarek, ki daje upanje celi Italiji. Nikoli več se ne sme ponoviti tragedija kot v Genovi.«
»Ključno je, da nam je uspelo pridobiti izvedensko mnenje kljub vsem preprekam, težavam in da je celotna zadeva zdaj dejansko v sklepni fazi.«
»Sam svoje kandidate učim, da je v takšnih ekstremnih situacijah prva izbira zavora. Ko zmanjšamo hitrost, je nato lažje izvesti tudi kakšen popravek z volanom.«
»Zato jim svetujem, naj – ko prvič naletijo na sneg – na parkirišču ali neprometni površini poskusijo ustaviti težko tovorno vozilo, zavijati itn.«
»V tujini, predvsem v Avstriji, Nemčiji in skandinavskih državah, že uvajajo obvezen tečaj varne vožnje, kot ga pri nas poznamo za voznike začetnike B-kategorije.«