»Odločno stojimo za stališčem, da izvajanje gospodarske javne službe ne sme zasledovati elementov tržne dejavnosti v smislu dobičkonosnosti, saj javni cestni potniški promet v Sloveniji predstavlja izjemno dodano vrednost kvaliteti bivanja in sobivanja v družbi.«
»poziva ministrstvo za infrastrukturo in politične odločevalce, da se po zgledu zdravstva naredi tudi v dejavnosti javnega cestnega potniškega prometa izvajanje gospodarske javne službe primarno skozi izvajalce, ki niso v zasebni lasti.«
»Vozniki potnikov z vozovnicami AP-ja ne bi smeli zavračati. Potniki lahko natisnejo spletne vozovnice pri prodajno-informacijskih mestih AP-ja Ljubljana in tako izročijo vozniku vozovnico v obliki, kot jo pridobijo pri nakupu na prodajno-informacijskih mestih.«
»Že več let opozarjamo pristojno ministrstvo, da na linijah, kjer se pojavlja prezasedenost, uvede rezervacijski sistem oz. sistem vnaprejšnje izbire sedeža.«
»Največ na račun jutranjih in popoldanskih konic, nekaj pa tudi za povečanje dostopnosti oddaljenejših krajev in za potrebe turizma.«
»Potem ko je v času covida uporaba JPP-ja strmo padla (v letu 2020 kar za 57 odstotkov), se je v letu 2023 ne samo vrnila na raven pred covidom, pač pa je število uporabnikov celo večje, kot je bilo npr. v letu 2019.«
»Mislim, da to, da je poceni, ni tako visoka prioriteta, če pomislimo, kako visoki so stroški lastništva osebnega avtomobila in njegovega vzdrževanja.«
»Cilj je spodbujanje uporabe javnega prevoza in omogočiti zlasti družinam oziroma skupinam z otroki, da lahko potujejo na izlete ali počitnice ugodneje kot z osebnim avtomobilom.«
»Prihajajo novi vlaki, še nove bomo naročili. Le na ta način, če bo javni promet privlačen in cenovno ugoden, ga bomo uporabljali.«
»Ob tem je opomnil, da bo treba spremeniti prevozne navade, saj se v EU-ju že načrtuje uvedba emisijskih kuponov tudi za avtomobile.«
»Vendar dokler nimamo hrbtenice javnega potniškega prometa, potem je težko kaznovati ljudi, za nekaj, kar je bilo slabo ali pa ni bilo narejeno v preteklosti.«