»Slovenec do zadnjega ne bo dovolil, da bi knjiga propadla. S knjigo v roki kot z nekakšnim slovenskim grbom Slovenec z optimizmom v srcu pa z upanjem v prihodnost gre naprej z vsem veseljem svojemu nacionalnemu obstoju naproti.«
»Ali je razstava smotrna in kakšne težnje so vede ali nevede vsebovane v nji; kakšen je njen doprinos k naši kulturi; ali so naše založbe izpolnile svoje naloge; ali so pri svojem delu zasledovale kak načrt in če so ga, kakšnega; ali je knjižna bera teh treh let kakor koli izpolnila naša pričakovanja; ali je bilo delovanje naših založb v čimerkoli smotrno in v čem.«
»Že bežen sprehod med panojih, na katerih je približno 3000 knjig, nas prepriča, da se nam žetve ni treba sramovati, saj si je slovenska knjiga upravičeno zagotovila ugledno mesto tudi v tujini.«
»Dosti je pavšalnega jadikovanja s strani založnikov in kulturnih delavcev. Ta sejem mnogo tega demantira. Na primer prepričanje, ki se je prav zaradi pavšalnega jadikovanja v javnosti ustalilo, da je slovensko založništvo v krizi, da je izdajanje knjig pri nas v krizi. Mislim, da te krize ni.«
»Knjižni sejem je morda priložnost, da se vprašamo o odgovornosti za besedo, še posebej o odgovornosti politikov za javno besedo, ki postaja v političnem jeziku vse težja in vse bolj zastruplja ozračje naših odnosov.«
»Slovenec do zadnjega ne bo dovolil, da bi knjiga propadla. S knjigo v roki kot z nekakšnim slovenskim grbom Slovenec z optimizmom v srcu pa z upanjem v prihodnost gre naprej z vsem veseljem svojemu nacionalnemu obstoju naproti.«
»Izjemno razočaranje je, da slovensko ministrstvo za kulturo zmanjšuje sredstva za pisano besedo za drakonskih 20 odstotkov. V tem trenutku, ko sta slovenska književnost in kultura v središču pozornosti svetovnega založništva, bi morala vlada to široko prepoznavnost izkoristiti in sredstva povečati, ne pa zmanjšati.«
»Ob uspehu komada Rapper’s Delight, ki velja za prvo hiphopersko pesem na glasbenih lestvicah, so založniki začeli verjeti v ta fenomen. Marsikdo od uveljavljenih glasbenikov, producentov in založnikov pred tem ni verjel, da se bo stvar obdržala.«
»Če govorimo o celi regiji ali konkretno Sloveniji, mi ni jasno, kaj se dogaja. Definitivno ni imen, ki bi prodrla, ki bi imela obiskane koncerte, ki bi imela aktualne ali prelomne založniške podvige. Mislim, da je to čas čudnega vakuuma, ki že nekaj časa traja.«
»Pri nas malo zamujamo, zato trap še ni ugasnil, še vedno so traperski partiji žmohtni za mularijo do 22 let. Imamo še leto, dve, če bodo ti glasbeniki sploh še ustvarjali in uspeli proizvesti nekaj žametnega in vsaj kolikor toliko trajnega.«
»Zagotovo gre za enega najpopularnejših žanrov na svetu; rekel bi, da je na tem položaju že skoraj 20 let. Statistični podatki so ga okronali za takega pred petimi leti. Vendar sem mnenja, da to traja dlje, saj so ga oboževalci konzumirali in odkrivali brezplačno, takrat še ni bil plačljiv.«
»Drugo leto se bo odprl muzej Universal hip hop. V njem bomo slavili vsa obdobja hiphopa. Poudariti moram, da brez skupnosti ta muzej ne bi obstajal. Vse se vrti okoli skupnosti. Tako kot nekoč uporabljamo platformo hiphopa, da širimo ozaveščenost in pomagamo skupnostim, ki to potrebujejo.«